2007年8月24日星期五

2007年8月22日(三) -- 榮升大舅母

流沙包細妹今日入院開刀生BB, 我放佐工之後去荃灣同流沙包食佐飯先, 然後先去港安醫院探BB. 個BB 8磅重, 係男仔, 好得意呀. 我地係BB房出面睇, 好多個BB係度, 一個個包到肥嘟嘟成隻蠶蟲咁, 好可愛呀~~

 

不過可愛還可愛, 千祈唔好叫我生.

4 則留言:

BB Yee 說...

快D生啦! BB 好cute的

★ 碧咸廿三 ★ 說...

點解唔生番個呀~生黎玩下都好丫~

志傑 說...

大舅母個名好老架喎, 哈哈

墨魚燒賣 說...

BB Yee, 廿三: 生? 唔好搞我, 我要自由~~ gg俠: 幾高輩份~~ 哈哈~~