2007年8月24日星期五

2007年7月20日(一) -- 不能說的秘密

今日同流沙包去睇戲, 本來之前流沙包都有提議去睇呢套戲, 不過因為聽完<在晴朗的一天出發>盧覓雪既影評後, 佢話佢本身已經無佐少男少女果種校園愛情既情懷, 所以佢對呢套戲無咩共鳴. 而我亦以為呢套係普通既浪漫校園愛情電影, 我亦都知道自己已經無佐少女果種情懷, 所以無諗過要去睇.

 

但之後聽番黎既評價都係好評如潮, 話套戲好好睇, 話周杰倫好掂, 我都開始心郁郁想去睇, 所以就翻兜流沙包陪我去睇勒. 睇完真係覺得好感動, 套戲真係好好睇, 佢個故事真係估佢唔到, 成套戲無悶場, 周杰倫真係好勁呀! 本來之前對周杰倫無咩好感亦無咩反感, 總言之就係無咩感覺, 但睇完呢套戲之後, 我覺得佢真係一個才華洋溢既人, 真係好值得一看呀!!

4 則留言:

吾家吳居 說...

係呀,我都覺得呢套戲好好睇~~

墨魚燒賣 說...

吳家吾居, BB Yee: 係呀, 我結局都有d想喊... 

¤p¢Ø 說...

我好耐都無去睇戲了....為了節省開支.....好睇的都係等出vcd先在家睇

墨魚燒賣 說...

小J: 咁都好架, 而家D vcd出得咁快, 如果唔係特別好睇我都好少去戲院.