2007年8月15日星期三

2007年8月2日(四) -- 黑仔日, master唔收. 又比人偷電話 .

今日勁黑仔勁down, 一朝早返公司check e-mail知道佐個master唔收我, 已經down down地. 之後有條友仔送貨黎, 我唔知搞咩個大門無關, 條友仔入佐黎, 又要比我同佢四目交投, 於是就由我去招呼佢啦. 佢送佐箱野上黎, 話要收錢. 由於箱野唔係送比我地公司, 係比我地個客, 我又唔知箱野重唔重, 於是我叫條友拎埋箱野入去一齊問負責個日本人. 跟住我就行開行埋去蓋印之類啦. 返到埋位見條友竟然放箱野係我張枱拆箱, 跟住我地就驗貨搞一大輪簽收.

 

條友仔係十二點左右送貨黎, lunch完兩點我發覺擺係枱面部手提電話唔見佐既?? 摷完一輪都搵唔到, 我心諗好明顯係頭先條友偷佐啦!!!! 於是即刻call客問呢條友仔係邊間運輸, 終於搵到個負責人黎問, 佢話問過佢條0靚話無拎過喎(咁梗係啦邊有人肯認自己做賊架~~) 於是我叫佢同條友上黎我公司當面對質.

 

佢地三點幾上到黎, 我就用我同事教我個方法, 同條友仔兩人單獨入房傾, 條友初初死口唔認攞佐我電話, 後尾我動之以情加兩行眼淚, 話個電話既價值唔係最重要, 我剛剛結婚, 裏面有好多好耐無見既朋友電話同埋D好重要既相. 我話我只係想搵番部電話, 唔想追究責任, 如果佢可以話我知我部電話去佐邊, 我答應我唔會報警, 唔會追究. 之後條友可能「良心發現」又見我咁可憐, 又可能佢做賊既經驗尚淺, 好驚我真係會報警. 於是佢終於肯認部電話係佢拎既, 佢話佢呢排經濟有D問題, 呢份工又係剛剛先搵到, 所以佢話會比番部電話我, 希望我唔好報警, 唔好講比佢老細聽.

 

但佢話部電話唔係佢身, 佢收埋佐係某一個地方, 要放工先可以去拎返比我. 中間既詳情我唔再多講啦, 總之我最後都可以拎番部電話啦. 本來仲有下文既, 不過唔係重要, 唔講啦~~~

9 則留言:

吾家吳居 說...

好在個條友最後肯俾番個電話你咋~

threekoo 說...

咁都算係咁la, 肯俾返你, 又未黑得哂

★ 碧咸廿三 ★ 說...

好刺激咁喎~你d戲又ok咁喎~出到眼淚攻勢~真係係仔都冧死啦~ 但係我都係想聽下文多d喎~

愛莉媽咪 說...

你可以搵返個電話, 都算係不幸中之大幸...

¤p¢Ø 說...

哈哈...你咁靚女, 仲要出動眼淚攻擊....咩仔都俾氹到啦... 不過最重要係攞得返個電話

志傑 說...

做得好!!!

墨魚燒賣 說...

吳家吾居, 三姑, 咪咪貓&豆豆龍: 佢都係驚我報警之麻~~ 哼!! 廿三: 下文等我有機會msn同你講~ 小J: 嘩, 咩你咁講野呀, 哈哈~~ GG俠: 其實條橋都係同事教我既~

Karf 說...

KaKaKa…,你咁令女…,你駛乜喊喎…,你電佢兩下…,佢咩野都俾返你啦!

墨魚燒賣 說...

型仔總監: 我應該再電多兩下, 等佢連自己銀包都比埋我啦~~