2013年4月19日星期五

星馬五天遊 Day 2 (part 2) -- 11 March 2013


離開獨立廣場後, 我地去到賣手信既地方 -- 朱古力專門店, 有好多試食, 但我乜都無買.




然後去到另一間賣手信既地方, 果度賣洞燕, 東革阿里, 肉骨茶之類, 全團人都無人買, 哈哈.

跟住我地去食lunch.



食完lunch, 我地又去到賣手信既地方 -- 咖啡城, 有得試飲, 不過我都係無買過野.




下一站繼續係賣手信既地方 -- 錫器專門店, 得個行字, 都唔會買野架啦, 悶到爆, 好在有WIFI用吓.
 





離開錫器廠, 我地黎到雙子塔, 果度既商場好似香港既又一城咁, 無咩特別野好行囉.
 




雙子塔只有呢個範圍可以影相:


到咗五點半, 大家團友就集合去食飯, 我就要獨自離團, 因為我約咗當地朋友見面食飯.

朋友六點先放工, 黎到雙子塔大約七點, 我就繼續喺雙子塔等佢, 原來佢仲叫咗兩個friends黎一齊食飯, 我地今晚食檳城菜.


又食又傾, 離開餐廳已經十點半, 之後朋友帶咗我去吉隆坡塔睇吓.


然後車咗我去一個影雙子塔既熱門地點.
 


跟住我地揸車兜咗陣唐人街, 然後就去咗食宵夜.







食完宵夜, 再去咗舊既蘇丹皇宮睇吓, 跟住朋友就車我返酒店啦.





玩到凌晨一點, 朋友第二日仲要返工, 真係多謝晒佢地~~ 唔知幾時先有機會再見喇...

1 則留言:

中原一點窮 說...

有朋友幾好呀!!!