2011年8月13日星期六

Sunday Brunch@JW Marriott

7月31日, 為預祝墨魚媽生日, 我地一行六人去咗JW Marriott既The Lounge食Sunday Brunch, 好耐無黎過啦, 好掛住D鵝肝呀魚子醬呀~~



包酒精飲品就$650/位; 唔包既話就$550/位. 用HSBC白金卡或者AE卡有8折, 最後埋單係$3,150.

嘆完個Brunch之後, 我地就過咗灣仔唱K, 由3點唱到7點半, 然後再食晚飯~~

順帶一提, 我雖然無期望過Neway會有咩新日文歌, 但估唔到AKB48竟然都只係得兩首歌咁大把, 哈哈~~~

4 則留言:

dakiki 說...

看到照片時, 還在奇怪會有烤吐司和這麼多麵包和muffins
才突然想起這是brunch唷...我真的很懵呢
對對對, 很少看到會有魚子醬的buffet
有機會的話, 也要試一點點 (蘋果先生好喜歡的
對我來說, 最吸引的是哈根大師唷, 呵呵

墨魚媽也一起唱K, 很厲害!
她有唱歌嗎?

墨魚燒賣 說...

applemama: 墨魚媽也有唱呀, 唱D老歌囉, 哈哈.

victor leung 說...

hello

墨魚燒賣 說...

victor leung: 你好呀! 歡迎光臨~~