2011年8月28日星期日

銀座日本料理鐵板燒

某星期四, 公司大部份人都出咗trip, 得番我地3個local staff, 一個日人秘書小姐, 同埋兩個司機喺office. 我阿頭唔知點解, 無啦啦比底咗錢秘書小姐, 叫我地幾個local staff同埋秘書小姐一齊出去食吓晚飯聯誼吓.

臨時臨急約食晚飯, 梗係約唔成啦, 大家晚上都有約, 於是就改食lunch, 最後我地星期五果日落咗公司樓下既
銀座鐵板燒食飯.

呢度最平既set好似要$160, 而我就叫咗個大蝦豚肉鐵板燒餐, 盛惠$200.

我覺得味道都唔錯吖, 係貴咗D囉...

但係我另外兩位同事叫咗個吞拿魚碎飯同埋燒鯖魚飯, 佢地就話覺得唔好食, 完全唔抵食咁話.

不過呢D餐廳, 我就唔會自己比錢去囉...











沒有留言: