2011年8月9日星期二

我係墨魚燒賣呀~

HI~ 係呀, 係我呀, 我係墨魚燒賣呀~

其實我未喺YAHOO BLOGBLOG之類, 我已經喺BLOGGER寫開BLOG架啦. 不過後尾見YAHOO BLOG好似吸引D, 香港人流又高D會多人睇D, 所以2006年果陣搬咗去YAHOO BLOG.

估唔到黎到2011, 我又搬返黎呢度啦~

相信用開YAHOO BLOG既朋友都知道, 佢地一向都唔穩定, 有時寫完一大篇野, 可以夠膽死POST完唔見晒; 多垃圾留言; 最近仲要無啦啦話UPGRADE, 雖則話係UPGRADE, 但實際上就係明升暗降, 好多升級咗既BLOG友都話FUNCTION少咗好多, 非常唔好用, 留言又無晒表情符號etc.

有傳聞話YAHOO根本就想摺埋個YAHOO BLOG, 不過因為YAHOO BLOG有唔少用戶, 驚到時會引發民憤, 於是就搞埋好多小動作, 包括間唔中就SYSTEM唔穩定, 想你地班人自己走.

到而家佢話升級, 話就話咩可以同世界其他地方既YAHOO BLOG聯繫, 實際上就係香港YAHOO要放棄HK BLOG呢個平台, 唔再理囉~

所以就算我唔係因"13歳用戶"呢個問題而升級唔到, 我都會搬架啦. 大佬你而家就話升級啫, 點知你遲多兩年會唔會連成個BLOG都摺鬼埋呀?? 大家都知YAHOO咁多年黎摺咗唔少野架啦, 包括YAHOO ALBUM, YAHOO VIDEO etc. 我相信佢摺埋YAHOO BLOG都係遲早既事囉!!

就係咁, 我最後都係決定搬返黎呢度啦, 希望大家繼續捧場~~

另外如果你地都搬咗BLOG, 話聲我知, 比埋你地BLOGLINK我呀~~ 我會將大家BLOG友既BLO記低喺左下角既"LINKS", 我得閒會黎探你地架~~

11 則留言:

測試中 說...

TESTING呀~~~

匿名 說...

喂喂

Kiki 說...

Hello. 我係yahoo blog 嘅kiki.
我剛剛至搬新blog, 點知所有blog 友D名改哂, 認唔返D人. 另外, 所有blog全部鎖哂, 朋友全部睇唔到, 今次有排set呀.
我新blog 係: http://blog.yahoo.com/keroppiwonderland/articles/27142/index
得閒過嚟探我.

dakiki 說...
此留言已被作者移除。
蘋果媽媽 說...

不要不開心啊 :)
朋友一定會依然的來看你的記事, 看您的分享的

我把yahoo升級了, 不過感覺不太習慣
而且好像少了訂閱的功能, 有點不方便
我用blogspot為主, 所以就沒有太在意yahoo的問題 ^____^
我有時也會悄悄的看你的yahoo blog,
以後, 會多點來這兒的~嘻嘻

@ward小家庭 說...

yahoo少左個精選blog啦!

SB 說...

Hello, 我o黎報到呀~~

墨魚燒賣 說...

Kiki: 我喺條LINK度ADD咗你啦~~

蘋果媽媽: 多謝你捧場呀, 我都follow咗你個blog啦~~

@ward小家庭: 喺佢咎由自取架!! 哈哈~~

SB: 多謝你黎探我呀~~

Dy 說...

我都考慮搬

Macy Kwok 說...

Hello,
我係岩岩開始係呢度寫BLOG架,
想問下點樣SET個"網誌分類"呀,
因為我係小工具入面搵唔到呀..THANKS

墨魚燒賣 說...

Macy Kwok: 個工具名好似叫"標籤"呀, 只係我改咗佢個名叫做"網誌分類".