2011年8月2日星期二

零食物語"精美禮品"

我本身係零食物語會員, 前排睇報紙見到話出示會員卡就可以獲精美禮品一份.

於是某日經過零食物語就入去拎禮品啦, 我諗住會係D食得既野, 點知…

個店員拎咗隻CD出黎, ? 咩黎架? 劉子千? 乜水呀??



就係咁, 我屋企無啦啦多咗一件垃圾…

呢隻咁既碟, 成隻"番梘"咁, 同埋劉子千係邊位呀? 太子仔呀? 否則間公司點解無啦啦倒D咁既錢入鹹水海呀??

好彩我果日只係順路經過去拎, 如果係專登去既話, 真係火都黎.

8 則留言:

alien 說...

劉子千係劉家昌個仔,呢排佢好紅,因為佢出碟唱佢爸爸寫同作既歌.....但唱法似佢爸爸既年代所以俾人惡搞.......你上youtube打"唸你",就係佢唱既歌,福祿壽都搵佢首歌黎搞笑。
[版主回覆08/06/2011 18:37:00]乜原來佢"咁紅"架, 真係失覺失覺

Nancy 說...

劉子千係劉家昌同甄珍嘅仔law,隻歌嘅style有d老老土土
[版主回覆08/06/2011 18:37:00]我到而家都唔知隻歌係點樣

rose-mag 說...

我都唔知原來隻歌好hit吓,有日見人喺FB貼咗條link,多手click入去,嘩,正到冇朋友,3秒唔夠我即走,一句:正。
[版主回覆08/06/2011 18:37:00]好HIT吓? 哎呀我完全唔知既...?

SiLowo 說...

阻定又唔環保, 送埋d垃圾就唔好送啦 ><
[版主回覆08/06/2011 18:37:00]係囉, 如果早知係D咁既"禮品", 我一定唔會去拎囉.

祖爾亨格 說...

我在某集團的連鎖店度做, 都見有呢隻碟賣. 不過暫時未有人買過!
[版主回覆08/06/2011 18:37:00]唔駛錢送比我我都當垃圾啦, 仲會有人比錢買??

Raymond 說...

有冇人想要Google +邀請帳戶,留個email比我,即刻送止,真係好正!

春日鳥yahoo blog 說...

乜水?唔識。不過我都好少聽歌。
幅相影得唔好,幾造作吓。
[版主回覆08/06/2011 18:37:00]根本成件事就係娘爆...

Gvkiuj 說...

美纖片是一項科學突破,有助控制對零食的慾望。美纖片能全天候助您 控制餐與餐之間進食零食的慾望及減低對甜食的需要。
均衡的營養是減重的重要一環,但是對於很多減重人士而言,最大的挑戰並不是在正餐,而是在餐與餐之間。因為這個時候最想吃零食,要能抵受最大的誘惑。美纖片 是先進的科學配方,全天侯控制食慾,幫助您戒絕零食。此功效卓越的產品蘊含有益的成份,能有效抑制食慾及新陳代謝。再配合多種主要成份,能助您戒絕高糖份 及高脂肪的甜品。
美纖片其中一個主要成份聚合煙酸鉻 【Chromium Polynicotinate】 是礦物質「鉻」的極佳來源,可維持健康的血糖水平及促進碳水化合物的新陳代謝。而藤黃果【藤黃屬植物 Garcinia Cambogia】精華是抑制食慾的天然消脂成份。武靴葉 【Gymnema Sylvestre】是一種神奇的草本植物,能抑制人體吸收糖份。
濃縮蘆薈汁排毒最有效~~~
(2) 排毒濃縮蘆薈汁
取自蘆薈品種中最高級的全蘆薈,營養成份最豐富,調節腸胃功能,讓養份能充份吸收。添加洋甘菊具舒緩作用。
想減肥先解決便秘問題 便秘喝濃縮蘆薈汁才能改善
濃縮蘆薈汁:舒緩消化系統,可以排走多年積聚身體毒素, 更有消炎傷口功效,
壓力、咖啡、吸煙和不良的飲食習慣都會刺激胃部及消化系統的正常運作,而濃縮蘆薈
汁正好為您帶來適當的紓緩。
蘆薈蘊含數以十種有益的成份,包括酵素、維生素、礦物質和氨基酸等。
濃縮蘆薈汁把蘆薈精華配以柑橘味道,美味可口,又能為您帶來健康的消化系統。
-促進體內的自我潔淨功能,令消化系統更健康
-
紓緩消化系統的壓力
用代餐代替正餐既方法,令你吸收到足夠營養不過吸收好少熱量以達到減肥既效果
一杯營養蛋白素的營養:
優質蛋白質(細胞元素) = 5 錢燕窩
抗氧化物(對抗衰老)  = 1 份水果
鈣質(維持骨骼健康)  = 1/2 杯鮮奶
鐵質(預防貧血)    = 1 塊牛扒
纖維素(促進腸道健康) = 2 份蔬菜
一杯美味既營養蛋白素除左人體需要既營養之外,用黎做代餐仲可以慳錢
詳細資料click入草本天地睇下la
http://www.herbaryshop.com
http://www.herbagehk.com/ 或致電 61357518 61353758
http://www.hkherbalworld.com/
.
新陳代謝,調節腸胃功能 , 蘆薈 , ,
減肥 消化系統,
營養蛋白素 暗瘡