2011年8月20日星期六

又去食齋@貴德宮

上文提到, 由於慶祝墨魚媽生日, 我地朝早去咗食Sunday Brunch, 下午去咗唱K, 而夜晚我地就去食齋.

因為我諗住朝早果餐咁heavy, 夜晚就唔會再大魚大肉啦, 加上上次同班fds去試過呢間貴德宮之後, 愛上咗呢間舖頭, 所以就想帶埋墨魚媽, 流沙包, 墨魚妹同妹夫等人一齊去試吓呢度既齋菜勒.

上次食既黃金綉球同煎釀茄子都勁好味, 所以今次我訂枱果陣特別要求想食番呢兩樣野.

今次個menu同上次有少少分別, 最好味我覺得都係個釀茄子同埋果粒有牛丸味既"牛丸".









上面第四張果碟"菠蘿牛肉", 係全晚我地覺得稍為遜色既菜式, 流沙包話佢扮咩野牛肉啫?! 然後佢夾起舊菠蘿送上爛gag一個"嗱, 呢個菠蘿就扮得似菠蘿勒".


流沙包爛gag之二: 上文提過, 粒"牛丸"真係好有牛丸味, 完全唔似係齋囉, 然後流沙包對住粒"牛丸"話:"你呢個奸細呀, 扮得咁似牛丸".


埋單每位約$200.

沒有留言: