2011年8月26日星期五

公司又又又食飯

 某個星期五晚, 又黎公司食飯.

我地既公司食飯唔係公司數架, 主要係我阿頭吹雞多(咁餐飯當然由我阿頭找數啦). 今次阿頭無啦啦幾日前已經事先張揚叫我地星期五一齊食飯, 咁唔去都唔得啦~

今次既地點係尖東好時中心既
hokahoka, 我地今次一行十人, 當中4個香港人, 1個馬拉人, 其他果D全部都係日本人.

我地唔算叫咗好多野食(因為基本上我都食唔飽), D日本人都係飲酒多, 我唔多唔少都要勉強飲少少啦.


 

 

   
     
    

 

   
由於食唔飽既關係, 我叫咗流沙包陪我喺元朗食甜品, 我地去咗五代同糖, 好味~~
 


2 則留言:

Unknown 說...

你阿頭叫食飯嘅目的係聯宜嗎? 但Fri night 仲要對住d同事喺我就唔happy嘞

墨魚燒賣 說...

kaka_mango: 應該係聯誼啦, 我都唔係太鍾意食呢類飯局呀.