2010年7月21日星期三

九州之旅Day 8 -- 返香港啦~~

2010年4月7日(三)

 

4月7日係我同流沙包既擺酒紀念日呀~

嗚, 我終於都要離開住佐大半年既日本, 要回歸香港啦, 真係好唔捨得呀!

飛機上, 流沙包想食既beef比人揀晒, 空姐話有fish可以揀, 仲係business class既餐黎架喎:


台灣過境中:
 


過境後上返機, 又食:
 
 
 

 

係九州呢8日我真係好開心呀, 旅程叫順順利利(除佐Day 3唔記得開locker拎行李), 九州既自然景色真係好靚. 本來8日行程我想顛到去均九州咁多個縣架, 亦都嘗試plan過, 但發覺真係無咩可能, 所以南九州唯有留待下次啦.

 

另外我覺得九州有好多地方唔揸車去真係唔得, 今次既九州之旅令我愛上佐自駕遊呢~

 

日本我已經去過好多地方啦, 如果下次再黎日本, 我估我會去四國, 不過唔知會係幾多年後既事lu. 希望到時候我既日文可以變得超流利啦~

 

好啦, 九州之旅正式完結啦. 黎緊我會出埋D已經寫好佐但仲未有機會post出街既東京研修生活既blog, 希望大家繼續捧場啦.

4月8日要返番香港office返工啦, 唉...
 

6 則留言:

Nancy 說...

梗係一定捧場啦 其實我日日都上嚟你嘅blog,侯實有無update ga,因為實在太精彩la ,很想第一時間睇到
[版主回覆07/24/2010 14:58:00]多謝你呀, 我會勤力d update架啦, 哈哈.

超級糯米糍 說...

我都會中意自駕遊呀, 其實就好唔中意跟團, 自駕遊就free好多la, 想去邊都得...haha
你快d再update, 我都會捧場...
[版主回覆07/24/2010 14:58:00]我去旅行都懶架, 去其他地方我prefer跟團, 因為無心機自己plan行程(我又唔係果種"唔駛plan行程, 行到邊咪睇到邊囉" 果種人)
唯獨是去日本我一定唔會跟團, 會好比心機慢慢plan行程, 希望用最少時間去到最多地方就最好勒~~

Borcus 說...

我planning冬天去九州玩, 唔知到時冬天既九州是否一樣咁靚呢??都好期待呀..你飛機上餐包我都食過呀..好好味呀...
[版主回覆07/24/2010 14:58:00]日本四季分明, 唔同季節有唔同既景色, 無論咩時候去都一樣係咁靚~~~

倭国団長 說...

U坐セairline 亜? 果兜係business class meal?? 好似好差wor.. 有セ理由煮物会同果旧桜御飯会放埋一兜、 斎看相就見到有好多水分響煮物度走出来wor..  究景係和風焗飯?定係セ風焗飯?   airline 浄係識加票価、機内食既水準就有降無昇!!
[版主回覆07/24/2010 14:58:00]我坐國泰呀, 如果個空姐唔話果兜野本來係business class的話, 我真係睇唔出囉...
 

pui chou 說...

妳好,我係路過嘅,覺得妳嘅blog寫得好好睇,我想問吓我以下既plan ok 嗎? 我將會過農歷年自駕遊九洲,想問Day 2 湯布苑 ->九重夢大橋-->湯布院,又或者 湯布院--> 九重夢大橋--> 阿蘇火山 ( day trip) ,便樣順路啲呀? Day 1 香港 (08:55机) -->褔岡租車, 然後劈入湯布院(市內參觀), 晚上住由布の彩.
Day 2 湯布院--> 別府地獄温泉及市內參觀 ->九重夢大橋-->湯布院(住由布の彩).
Day 3湯布院-->阿蘇火山 ( day trip) -->熊本(住 熊本新天空全日空飯店 )
Day 4 熊本-- > 褔岡 (住 博多東急雅秀飯店 )
Day 5 褔岡市內吃 ,喝,参觀-->(住 博多東急雅秀飯店 )
Day 6 褔岡 -->香港(下午机)
[版主回覆12/10/2010 11:41:00]HI, 你好呀~~ 其實我覺得你本身個plan都ok.
我覺得你day 2去完別府再去九重夢吊橋, 已經好晏吓, 如果即日再落去阿蘇山好似辛苦咗d, 所以當晚stay番係由布院好似會好d.
如果你覺得stay兩晚由布院好似好悶的話, 我會建議你day 2去完九重夢吊橋可以落黑川溫泉stay一晚, 然後day 3再係黑川溫泉落阿蘇山, 係順路的.

pui chou 說...

多謝妳啲意見,我估計都係day 2 湯本苑一早出去九重夢吊橋,然後返別府參觀。
係湯布苑早上check out 後直人阿蘇,有時間去埋阿占樂園,then直人熊本市。