2010年7月3日星期六

我老細對我講的說話...

講多少少我遞佐信之後, 日本老細對我講既說話.
(以下藍色字只係我心裏面既說話, 當時我完全無出聲)

佢今日收到我封信, 終於都同我傾啦.

佢話佢都諗住今日答覆我架啦喎.
(吓話? 我今日遞信你就話諗住今日同我講?)

結果其實我都估到, 係無得加
.

理由佢講佐好多, 其一係公司而家計salary係根據每人負責既jobs, 唔知點樣計個turnover, 再計埋D咩野%而決定架喎.
(
唔好意思, 聽完一輪我都唔知即係點樣計, 但唔緊要啦, 我知道到最後都係佢鍾意既staff可以加多D, 唔鍾意既staff就加少
D)

佢話如果我要加到呢個人工, 我做既jobs所賺到既錢就要去到$XXX, 所以無可能加到比我
.
(
我真係好想反問, 咁果位低能白痴同事既salary你又點計呢? 公司裏面無咩jobs既同事你又點計
?)

其次佢話, 我過佐日本研修果半年, 對香港office係零付出, 加上公司出佐唔少錢, 例如機票, 宿舍之類
(呢點我唔反駁, 我知道自己對唔住公司. 不過我想講, 我係日本office唔係去玩架, 我都有努力工作架)


佢話當初我入黎公司果陣簽佐約架喎, 個人工你agree, 係你情我願, 你簽佐名架喎.
(我唔知係我日文聽錯佢意思定聽漏D咩囉, 因為我真係唔明佢呢個係咩野point… 3年前我零經驗, 當然唔會expect咁多啦; 但老細你知唔知3年稅務會計經驗係外面都應該值D錢吓話?? 3年後既今日你攞番我3年前入職份contract同我講…? 我真係抓爆頭…) 


跟住佢話我呢三年黎所做既野都係"普通野, 效率唔算快又唔算慢, 普通啦".


佢話呢三年黎, 我阿頭一直不斷咁教我, 不斷付出, 但公司未有回報喎.
(? 我呢三年黎做既會計, 上佐稅局既tax computationtax return, 答過稅局既信, 跟過既com sec文件, 教過其他同事既野... 原來全部都係我既幻覺??)

佢話"真係好唔明點解你一研修完返到黎香港, 就即刻要求加人工, 你之前唔係話會頑張ります既咩?"
(
我原本真係無諗過要求加人工, 我初初諗住underpaid都好, 係度做多一年先再算. 但工作上真係令我喘不過氣, 同埋真係做得好唔開心, 加上今年加薪加得幾舊水, 仲少過我第一年入黎公司果陣. 不過好奇怪, 又一次証明香港人同日本人既思想分歧, 我係日本研修完返黎之後, 身邊唔少朋友係問我有無升職加薪; 反而日本人就覺得唔駛點加人工比你, 你要更加為公司努力先啱
)

跟住佢再話"其實你未去日本研修之前, 日本果邊都問過我要唔要簽番D contract之類, 我當時話唔駛啦, Chloe返番香港之後應該會繼續係度做. 我真係無諗過而家會咁樣, 我都唔知點同日本交待. 而且你研修完就即刻話走, 黎緊日本都唔知仲比唔比我地派人過日本研修"
(我聽到呢度, 我個心好痛, 我知公司係比佐機會我, 我亦都承認我呢個時候要求加人工兼辭職係好反骨好衰女既做法, 我知我係對唔住公司, 縱使我對(香港)公司有幾不滿都好, 呢方面我知係我唔啱.)

我一直都無反駁過老細, 一直都無出聲, 不過聽到呢度, 我話"其實我初初返到黎香港, 真係諗住一直繼續做落去, 但係但係每一日都好忙…" (其實我心裏面有好多野想講, 但我明知再講都無意思…)

我老細即刻反駁我"我唔覺得你好忙喎, 如果真係忙的話, 應該OT到好夜吖. 我識唔少朋友, 佢地公司無OT allowance, 但仍然每晚做到XX…"
(? OT到夜一夜先証明自己忙? 原來你呢個非純正日本人都係咁諗? 早知我每日唔好咁辛苦做到無停手搞到自己無時間飲水去toilet, 早知我拖慢D野黎做, 做到八, 九點証明自己好忙啦好無? 哦原來我為佐返學為佐考試溫書而準時放工就係工作唔忙既表現…)


講真, 我都知我剛剛返黎香港就要求加人工, 跟手辭埋職, 全世界一定會覺得我食碗面反碗底, 過橋抽板. 但點解我明知大家會咁樣諗我, 我都仍然做出呢個行為???  有無人好好咁去了解我既唔開心同壓力到底有幾大????? 如果今年加薪唔係加得幾舊水仲少過我第一年個加幅; 如果老細唔係拖佐3個星期都唔reply; 如果我唔係繼續比個白痴同事激到紮紮跳; 如果香港office個日本老細唔係咁偏私咁唔公平... 我都未必會去到辭職呢一步. 不過無得再如果架啦, 我知D野無得再返轉頭.

係呢件事上面, 我知其實自己處理得唔好, 如果我EQ高D, 忍多一年半載, 可能唔駛搞到而家咁肉酸, 塊面"wear"到爛晒. 我亦唔想怨日本老細會講出以上既說話, 因為如果我站係佢立場, 我都明白對住一個"無感恩之心"既員工, 唔需要再同你客氣. 係呢件事上面, 我只怪自己EQ低, 脾氣差, 自視過高, 無安守本份, 無感恩圖報. 希望下一份工作我會做得開心D, 凡事處理得好D.  

12 則留言:

Tom Tsang 說...

從文字嚟睇,日本人文化同我地真係差好遠....兩個制度嚟既....
佢地只會諗公司為妳付出咗幾多,而妳欠公司幾多同重有幾多未補償哂比佢地..............
完全唔會為員工去諗,同回應妳既訴求,從妳香港老所 細同妳講既說話,佢根本就唔想解決呢個問題,收到妳辭職信,佢先搬番公司嗰套官方回應嚟(回答妳) 同 (話妳) 唔啱。
算啦........唔好唔開心,今次就當一種體驗,以後知道處理事情同做法,喺研修同公司呢幾年,妳完全付出哂,無欠過公司乜嘢,問心無愧就足夠。
件事上面唔好怪自已,唔開心點忍呀,重要忍一年半載人都痴線呀.......
完成手頭上呢個月工作後,放番個靚暑假 , 义义電揾份自已鍾意既工好過....... 加油加油呀  
[版主回覆07/07/2010 18:28:00]多謝你呀~~ 我都盡量唔去諗D唔開心既野, 而家係公司有野做就做, 唔諗咁多LU.

x 說...

間間公司都係咁, 唔係看你付出幾多. 既然決定左啦,就向前望. 我比較擔心個封reference letter,你都係寫定俾自己穩陣啦
[版主回覆07/07/2010 23:23:00]唉, 都唔理得咁多了...

Terry 說...

唔 好想太多,凡事都要向前看,既然妳都辭了職,不用理會太多,祇要做妥手頭上的工作,不要留番手尾給下一手,休息吓,叉叉電,搵過一份自己鍾意的工作,希望在明天,明天會更好﹗努力呀﹗加油呀﹗ 我地一定支持妳﹗
[版主回覆07/07/2010 23:23:00]多謝你呀~~ 而家都唔想諗太多LU, 淨係諗吓放假果陣做咩好, 哈哈~~

海豚 說...

唔好再為呢間公司而唔開心。 真係希望你以後揾到份更好更満意既工作。
[版主回覆07/07/2010 23:23:00]THANKS~~~
不過我都要調整吓自己既心態, 唔好成日太計較.

Nancy 說...

係囉!唔好再諗咁多喇 既然唔遞都遞咗辭職信,咪盡咗自己本份做埋嗰個月咪算law,只要問心無愧,係唔理得別人點諗ga la,我以前份工一樣咁受氣,我由靚妹仔做到結埋婚生埋仔做咗26年會計,我公司兩個老細合股分別每人管理一間,我本是跟大老細,後來細老細管理嗰間摺埋咗合併堆一間,而細老細嗰個會計 自不然就調埋嚟做咗我上司,重有佢帶落嚟成班馬,唉!從此就無好日子過law,佢地就成日游游閒上吓網,MSN,打吓機,準時收工,我就做到一只積,晚晚加班,重要日日催我交數最後廹我儘快比個日子限期給佢,成日撻個細老細個袋來威脅我,有時重叫埋太少爺叫我入房訓話,(事關後來我大老細中咗風被迫退休,係咧我忘記提及嗰個即我上司係細老細嘅外遇,可想而知細老細一定徧幫佢,所以我成日做到哭 又激氣 ,多次想索性辭職唔撈,但有D同事勸我唔好中佢計,佢留難你無非想廹你自動走,咁佢咪省回一筆賠償,又可以铲除佢認為嘅眼中釘(詿:我估佢地知道我知道佢地姦情,因我好多時無意中撞到佢地單獨去食晏及送我上司回家)嗰個女人成日出公數,但克扣我地D員工褔行,話咩咩為公司節省開支,鄙.....鄙.....鄙..... 後來最終無我乎,廹於依正手續用一筆錢來遣散我,我也樂得提早退休(雖然只得40多歲)去做我自己多年來想做嘅嘢,如報謮興趣班,日日去Physical做運動睇報紙,又有多啲時間照顧我住係老人院嘅90歲老父,所以一切一切都有上天安排ga, Don't worry! 依然嗰句..........加油! 加油!
[版主回覆07/07/2010 23:23:00]做得好! 好彩你忍住無中佢地計.
咁年輕可以過退休生活, 真係好好呀~~ 我都好想呀  

Wai Yee 說...

既然都下左決定...就唔好後悔啦....東家唔打就打西家啦...呢度不留人...自有留人處...唔好諗咁多...開心d...下次真係三思而後行喇....你有既為經驗同學問...一定會再揾到份好過而家100倍的工作...joey媽支持你
[版主回覆07/07/2010 23:32:00]THANKS~ 我希望係油牆假期時學習改善吓自己既EQ同埋希望自己變得豁達D呀.

至抵精明眼 說...

聽落真係有少少心up...呢件事真係睇得出文化差異.也可以當俾自己一個機會看到....原來唔駛睇你quality..只要''扮''OT就有分加.....
你而家實力多佐...抖一抖再搵間真係令你有認同感既公司啦!
[版主回覆07/07/2010 23:32:00]嗯, 我有好多野想學呀, 希望呢個油牆假期可以好好充實吓自己.  

有緣館 說...

朋友, 妳做得好好呀! 老板念野唔同打工仔, 老板係對員工唔講感情同友情, 老板覺得比左工資員工就要做多多野係合理, 所以得支持妳的做法。 
[版主回覆07/07/2010 23:40:00]嗯, 而家唔想再諗咁多啦, 過埋呢個月就放假, 希望能夠好好休息吓~~

大勇 說...

既然都遲左職,就算邊個對邊個唔住都算囉,冇謂自己煩嘛!
專心放妳的「油牆」假期吧!妳屋企幅牆夠妳油幾耐啊?
[版主回覆07/07/2010 23:40:00]我屋企幅牆呀... 我諗油半年啦, 油到出到農曆年啦, 哈哈.

threekoo 說...

算啦, 唔好理人地點睇, 一份唔開心既工, 做多一日都想死LA, 早走早著呀!
[版主回覆07/07/2010 23:40:00]而家每一日都係度倒數, 而家係公司已經唔係好忙啦, D時間好漫長呀...

Borcus 說...

好耐冇嚟睇你blog,唔知道發生咗咁多事,原來你返來係香港公司做得咁唔開心...都好明你感受,自己付出好多但得唔到別人欣賞,還以為沒有大不少,這個社會就係咁啦...做狗仔永遠得人歡心,做牛永遠都要默默去耕作付出,老細永遠鍾意狗仔,佢地唔駛識得做嘢呀..只識得擺尾就得啦...係我地呢到都有好多呢類人,連底級過你之人都係咁,根本control唔到佢地呀~~我都做得唔開心,但同自己講要去學識另外一個角度去睇..學到嘢得益係自己,因為自己要過大海,所以而家要去忍耐....而家你已經學咗好多嘢,都係時候去游去另外一個海洋呀...咁樣你先可以充實你既人生呀~~加油呀~~
[版主回覆07/14/2010 20:03:00]其實自己都有唔啱既, 做人太執著, 要求太高, 搞到自己唔開心, 我要學吓放開D, 睇開D

桃公主 說...

算啦,唔好為左呢d野唔開心,間公司唔值得你留低
[版主回覆07/14/2010 20:03:00]其實我好唔捨得D同事同我阿頭架... 但我真係需要休息一下.