2010年7月5日星期一

深圳廣州番禺2日1夜交流團 part 4

2010年5月22日(六)

下午我地去參觀廣東科學中心, 即係類似香港既科學館.

 


呢個科學館其實無咩特別, 我覺得仲有點低B.

 
 
 


當時有好幾間學校既學生都黎佐參觀
, 我真係見識到偉大祖國既下一代既質素係點, 真係好恐怖. D小學生係度叫囂啦, 喪跑啦, 見到D展品可以按鈕的話就喪按, 見到可以擰既就狂扭, 真係好得人驚.

仲有, 展館內講明不准飲食, D小學生可以照樣求其坐晒係地下度食野架囉, D包裝紙就通地掉, 一地垃圾呀, 紙巾呀咁樣.

睇吓地上面既垃圾:


我係日本返黎, 日本小朋友同大陸細路既反差, 真係令我嘆氣, 中國要真正富強, 唔係淨係經濟方面架, 人民既教育同公德都係好重要囉. 你睇吓上海世博, 簡直影衰晒D中國人, 獻醜, … (oh, 話題扯得太遠了…)

離開科學中心, 我地就返深圳, 夜晚同羅湖區統戰部食飯.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


食完飯, 係羅湖解散, 我地就返番香港lu.


沒有留言: