2009年9月17日星期四

我是清潔阿嬸

黎佐日本既office做野, 我除佐做會計既工作之外, 仲要做埋清潔阿嬸既工作.

 

係香港office, 倒垃圾, 抹枱, 吸麈等等既工作都交由清潔嬸嬸負責, 如果你要香港既OL做埋清潔既工作, 我諗十個女性有九個都會即刻劈爆唔撈.

 

但係0係日本就好唔同, 日本既女性地位仍然好低, 而且係日本公司既文化裏面, 女職員就係要做埋呢D清潔/庶務既工作, 所以我而家係日本既office都要負責埋清掃既工作. 我地三個女同事輪流負責, 有一個星期係負責倒垃圾(即係拎住個大垃圾袋, 走均全office, 將同事位既垃圾筒既垃圾清理), 同埋負責淋花(係meeting room窗台種佐好多盆裁, 同埋office放佐D花花, 樹木做裝飾).

 

另一個星期既朝早要負責抹meeting room既枱面, 同埋下午要負責整理pantry, 呢度既office有自動飲品機, 一按鈕D咖啡呀, 綠茶呀就會自己沖出黎. 我既工作就係要增補番部飲品機裏面既咖啡粉綠茶粉, 加紙杯落紙杯位, 倒走飲品機底下既污水筒, 然後要洗煙灰皿, 同埋洗埋pantry個洗手盆(每日都要用洗潔精洗, 但係唔覺有手套可以戴), 而星期五果日仲要將D抹手毛巾, 厠所坐墊替換, 開個迷你洗衣機出黎洗毛巾再晾乾, 同埋要洗洗個飲品機出口位, 洗晒比客人飲水用既膠杯.

 

而每一個月仲要輪流負責吸一次塵.

 

我諗我番到黎香港之後, 我可以完全洗甩晒D港女性格囉, 變佐大和撫子, 哈哈哈~~~

8 則留言:

meaomeaoland 說...

haha, 變左大和撫子好呀, 同埋日本人出名做野認真, 咁你返到香港做野就會覺得好輕鬆.
[版主回覆09/17/2009 22:37:00]但我係香港做野反而覺得壓力仲大呀...

carolwing 說...

我同你做的也差不多. 不過我公司細, 是每個人負責一星期, 順住做.
初初沒有什麼不習慣, 只覺得這是工作的一部分. 但依家要洗埋廁所, 真的有點"擴"拒.
[版主回覆09/17/2009 22:39:00]洗埋廁所真係幾難接受喎, 我office個toilet有個清潔嬸嬸負責洗, 唔駛同事們做. 不過好彩我地公司個toilet好乾淨, 如果要洗都唔會太難掛?

threekoo 說...

唔通佢地日本唔興請清潔女工??咁 日本d中年女人有咩做?
[版主回覆09/18/2009 23:37:00]有個清潔工負責洗廁所既. 我諗大多數既中年女人都係家庭煮婦唔駛做野掛. 出黎做野果D可能係超市做吓收銀, 賣吓便當報紙之類掛?

carolwing 說...

初初公司有清潔公司打掃下, 洗廁所. 但佢地做得馬虎, 公司經濟不好, 再沒有請佢地, 要由女同事做. 男同事也要洗自己的廁所
[版主回覆09/18/2009 23:38:00]咁大家同事都會用得理企D囉? 我地香港OFFICE個TOILET就恐怖囉...

至抵精明眼 說...

好特別的文化哦...

carolwing 說...

日本人的廁所真的好乾淨, 可能佢地有公德心之餘, 也會"坐"的關係吧.
話算我話比我男朋友聽, 我由細到大, 都係比人教"企"上廁板. 佢聽後大驚, 又話我唔岩, 點樣可以咁做GA!!!??? 如果個個都係"企"的話, 做乜要用馬桶, 改為和室便好了.
[版主回覆09/21/2009 21:54:00]我淨係屋企個TOILET先夠膽坐咋, 街既廁所同公司既廁所我都係"無影櫈"咁去咋... 香港既廁所實在太"嗱渣"啦...

carolwing 說...

因此我返香港最唔習慣便是去廁所

carolwing 說...

我依家有屋企係度, 加上有工作, 一年只會返去一次. 仲要搵連休三日的公眾假期, 否則返不到香港