2009年9月11日星期五

2009年9月6日(日) -- 今日去Tokyo Dome睇野球比賽~

早前公司同事話有兩張野球飛, 位置唔錯, 好近場區, 問我有無興趣去睇, 我梗係話有啦(其實我根本都唔知野球點計分 點打)

今日既比賽係巨人對Yakult, 比賽時間係兩點正, 係Tokyo Dome舉行. 我地約佐0係東京Metro後樂園站2番出口等, 原來一出就係Tokyo Dome.



附近仲有個遊樂場添喎, 好想玩呀:


我地先去食飯, 呢個飯好貴呀, 好似要1,380円, 不過好好食. 同埋我同事請食飯呀, 真係好好人啊~~



然後我地去行吓附近既商場 LaQua, 見到機舖我又忍唔住入去夾公仔, 我入佐五百円, 夾唔到諗住走人, 點知我同事佢又入五百円幫我繼續玩, 終於夾到啦, 同事仲送佐隻公仔比我~ (一千円夾呢隻公仔真係貴...)



然後我地就入場勒, 我地先去換紀念品, 就係巨人隊毛巾一條.

 


跟住就排隊入場, 真係好多人呀. 入場前要做個簡單既security check, 實Q會check手袋.



門票:


我地坐既位置真係好近場區呀, 仲係對到正添喎~

 
 


其實我尋晚已經上網睇過野球既打法, 但係真係無辦法睇得明. 好彩個同事係比賽途中一路有解釋比我聽, 我算叫做有少少明白個玩法啦.



場內好多賣飲品/雪糕/便當既女仔, 大部份都幾靚架:


因為今次係巨人隊既主場, 所以場館內九成都係巨人隊既fans, 當巨人隊得分既時候, 全場既fans都會轉動佢地手上既紀念毛巾, 好壯觀架.



巨人隊應援團, 真係好pro呀:


仲有啦啦隊出場, D女仔會打空翻架, 勁!:


比賽由兩點開始, 打九局, 打到五點三先打完.




1 則留言:

Tom Tsang 說...

我好努力咁睇你寫DBlog,今日先到這篇
巨人对Yakult 之後邊個嬴咗呀
我好耐之前就喺這間 Big Egg 睇米高積遜演唱會,我重買咗$7,000円黄牛飛入場睇,架相機重比保安收起咗,完場先可以排隊取回
[版主回覆12/03/2009 19:19:00]哈哈, 真係多謝你咁捧場呀~ 一係我而家開始寫慢D, 唔好出BLOG出得咁快 ... 7,000円, 我剛剛以為係$7,000港紙啊~~