2009年9月19日星期六

2009年9月18日(五) -- 今晚去佐食お好み焼き

今日放工後同同事去佐食お好み焼き.



先將D材料同雞蛋撈勻:


然後放落鐵板:


過一陣將佢反轉, 再落埋D木魚絲:


食得:


我地叫佐好多款, 我記得有蝦啦, 粟米啦, 泡菜啦...:


呢D唔係お好み焼き, 但唔記得係咩名堂:
 
 


同事炒緊焼きそば:

 


今晚餐飯食得好開心~~

後記:
頭先食完飯搭車返屋企, 係電車度有個醉酒佬(佢又醉唔晒, 仲識打電話同對方講唔好意思, 話自己醉佐麻煩到對方), 佢係個袋拎佐筒糖出黎食, 跟住問我要唔要試吓, 我初初禮貌地婉拒佐佢. 但係隔一陣佢又再問我食唔食, 猛咁叫我試一粒, 話D糖好似係佢公司出既定唔知乜乜乜... 跟住我都唔再理佢, 佢又好得意, 見我無反應會同我講すいません. 

2 則留言:

carolwing 說...

唔記得叫乜名的食物, 是否係鐵板上"筆"上O黎食GA? 係的話, 它叫做もんじゃ焼
你話醉酒佬的事, 我諗起我男朋友. 佢都好似個醉酒佬咁醉左, 但識得打返來屋企, 可是重覆又重覆講同一句對白. 又識坐車返屋企. 可是第二天醒後, 是沒有一切的記憶. 這可能是我的潛意識吧.
[版主回覆09/21/2009 22:04:00]我有睇到你果篇blog呀, 好神奇. 我未試過飲醉酒, 我諗我醉佐一定好得人驚...

carolwing 說...

我也未試過飲醉, 因為飲飲下會想訓覺的.