2009年4月13日星期一

無無聊聊睇番D舊Blog

復活節假期諗住搵日係屋企專心溫下書啦, 因為月尾係Auditing既mid-term, 但係黎到最後一個Sem, 唔知點解完全唔想再返學, 唔想再溫書.


我攤開本書坐係電腦前面諗住溫書, 但係最後都係漫無目的咁上網.


突然間又無無聊聊睇番我係舊公司寫既Blog(內容請參考"我是公司打雜"的網誌分類), 我發覺原來我果陣對公司簡直係"恨之入骨"咁濟.


不過真係好慶幸我終於離開佐, 否則金融海嘯下, 舊公司既裁員行動中, 我一定係榜上有名.


亦好慶幸我無揀錯路, 如果我當初揀佐入Sanyo, 我都唔難保我而家會唔會失業中.


而家雖然因為工作太忙太辛苦而不開心, 但滿足感是有的. 或許做人最緊要知足, 同埋要記得當初決定轉行時的決心. 有時睇番轉頭, 回想在舊公司的冗員+打雜+面對弱智老細的生涯, 再看看我在而家呢間公司的位置, 其實再辛苦也是值得的.    


 


 

1 則留言:

志傑 說...

呢D係日記既好處, 有時睇番自己D舊野都幾好笑
[版主回覆04/17/2009 13:32:00]係呀, 有時睇番覺得自己果陣好幼稚(雖然而家都係)