2009年4月9日星期四

遞辭職信 -- 續

遞佐辭職信後, GM叫佐我入conference room同我傾佐好耐. 我地傾過D乜我唔係度多講啦, 總之我無提過人工呢樣野. 我地傾佐個幾鐘, 傾到lunchtime, GM話不如一齊出去食飯先, 叫我考慮下收番封辭職信.

 

食飯既時候又繼續再傾, 其實我知就算點傾都係改變/改善唔到D乜, 人手唔夠就係唔夠. 後尾食完飯, 我都無話會唔會收番封信, 係餐廳行返公司途中, GM已經話有D野想我幫手做, 就係教某同事關於company secretary既野(因為com sec一向都唔夠人手, 又請唔到人, 所以一早講過話要安排個同事幫手做com sec. comp sec個經理唔得閒教, 佢條0靚又勁廢, 所以最後教人既工作就落係我身上).

 

食完飯返番公司, 我都未坐低, GM已經拎返我封辭職信出黎同我講:"呢樣野我唔要架啦~", 係其他同事面前, 大家覺得我應該比咩反應?? 於是我只好接番封信...

 

就係咁, 我只係辭佐半日, 就不了了之咁將辭職單野變得好似咩事都無發生過咁...

 

5 則留言:

愛莉媽咪 說...

咁都得, 不過證明你公司都幾重要.

志傑 說...

哈哈, 咁都得!

至抵精明眼 說...

我諗佢真係好唔想你走.. 你份工原來真係好辛苦喎..辛苦得來冇人明白才是不開心之處. 希望你既 GM真係對你工作的量有改變.如果唔係.我諗你都會再想送返封辭職信俾佢架啦.

墨魚燒賣 說...

其實如果唔係GM佢, 我諗我一早就走佐lu. GM佢真係教識佐我好多野, 其實如果講忙, 我知GM佢忙過我N倍, 不過以我現時既能力, 真係覺得力有不逮...

threekoo 說...

早知係咁, 順便叫佢加你人工呀嘛!
[版主回覆04/17/2009 13:33:00]我唔想搞到好似為佐想加人工而遞信呀~~ 所以無提到~~