2009年4月14日星期二

2009年4月3日(五) -- 返深圳office, 後吃喝玩樂

今日同埋V同事上深圳office做野, 因為聽日係清明節假期唔駛返學, 所以我一早plan定佐放工後係深圳食飯, 我幾日前已經約定深圳同事, 同埋仲叫埋老公放工後盡快係香港過黎深圳join我地. 

 

咁啱GM今日又上佐黎深圳office, 原來GM打算放工後同埋我地一齊去按摩揼骨, 但係我一早約好佐深圳同事, 於是就邀請埋GM放工同我地一齊去食飯.

 

呢間餐廳我想黎好耐架啦, 大漁日式鐵板, 我諗好多人都去過架啦, 超抵呀, 任點任食都係RMB150/HK$160咋~~ 包括刺身, 壽司, 各類即燒海鮮, 肉類等等, 飲品包括紅酒/清酒/果汁都係任飲架~~~

 

刺身都幾新鮮呀, 即燒蝦, 蠔, 扇貝等更加係正正正!

 

因為忙住食, 所以無乜影相呀~

 

第二日無疴肚痛無唔舒服, 所以我下次都會再去架~~

沒有留言: