2009年4月19日星期日

2009年4月4日(六) -- 小欖跳蚤市場

今日朝早要去流沙包屋企果邊拜山, 跟住同佢屋企人飲茶, 呢餐茶好難捱, 好多說話聽既... 搞到心情勁差, 飲完茶後連行街既心情都無, 黑住面咁由屯門返番屋企.

 

返到屋企只係三點幾, 難得放假又唔駛返學, 無理由困係屋企唔出街架~?! 於是就搵地方去, 突然諗到不如去跳蚤市場囉, 近近地小欖就有一個, 即刻坐言起行搭小巴落去.

 

個跳蚤市場都算大既, 但係有好多攤檔都唔開(定租唔出去?). 不過我地竟然買佐唔少野喎, 戰利品如下:

 

流沙包買佐四隻紅酒杯

 

我既Hello Kitty糖果罌, 我雖然唔鍾意吉蒂貓, 但我好鍾意呢個糖果罌



 

我既烘燶面包景品公仔



 

我既狗仔公仔


 

以前阿伯個細佬佢有呢隻公仔, 我見得多就覺得佢好得意好想買番隻, 但果陣搵極都買唔到呢個size, 只係買到一隻同款大size. 估唔到係呢度搵到呢款細size, 好開心~! 後尾係facebook有friend話我知原來套公仔係以前一套卡通片既人物~ (我細個好少睇卡通真係唔知耶~)

 

呢個小欖跳蚤市場係三聖同荃灣有免費穿梭巴士往來架, 詳情可參考以下網址:

 


 

 

 

 
 
 
 

沒有留言: