2008年5月8日星期四

韓國首爾四天之旅 -- 後記

韓國真係一個幾悶既地方. 可能我唔應該夏天去啦, 冬天去都仲叫做可以玩下滑雪;

 

又或者可能我參加既係平價團, 都無去D咩景點, 成鬼日擺低你係條街/商場度幾粒鐘, 我唔覺得韓國有咩好shopping, 我淨係買佐D比香港平既韓國護膚品囉. 加上我同埋阿爸阿媽一齊去, 佢地梗加無興趣shopping啦, 一心諗住同佢地去下旅行玩下, 但結果好似悶親佢地咁.

 

又可能我對韓國呢個地方無咩特別喜愛啦, 你問我韓國有咩明星, 我淨係認得李英愛, 全智賢, 權相佑, 車太鉉同裴勇俊囉, 其他你問我藍色生死戀係邊個主演既, 我答你唔到囉. 韓劇黎講我淨係睇過大長今, 其他既我無興趣睇囉... 

 

都係日本呢個地方無論去幾多次都係咁多姿多采唔會厭既~~

 

自己既:

 

 

 

送比流沙包既:

 

 

手信:

沒有留言: