2008年5月12日星期一

令人無奈的同事…

話說我公司都唔算好大, 只係得廿零人, 由於我個post比較特殊, 所以我咩都要學, 咩都要知, accounting, company secretary, taxation等等我都要識.


公司既comp sec本來有兩個人負責開, 但之前走佐一個, 於是後尾再請番一個新同事跟番comp sec既野, 但係, 呢位新同事, 返佐工都差唔多一年, 但都仲係成日聽到佢阿頭話佢, 例如係做野唔小心, D資料又唔對清楚, 教過佢既野又記唔清楚等等. Comp sec既工作就係要細心, 大佬呀D文件要上CRIRD, 所以一D野都唔可以錯, 但係呢位新同事做佐差唔多成年, 都唔見佢做野開始上手既日日都係要等指示去做野. 最慘佢阿頭唔係返九點, 係返十一點, 於是呢個新同事, 每日九點至十一點就成日坐係個位度發呆, 有時我行過佢個位附近既printerprint out, 只係見到佢放疊文件係枱面, 幾個鐘頭都仍然係呆望住果一疊文件… 有時佢阿頭返佐黎, 但未有時間比指令佢做野, 呢位新同事都一樣係呆望住枱面既文件.


我地公司又好厚道既, 唔會點炒人. 之前聽我老細講, 話佢做comp sec都做唔掂, 不如比佢試下做accounting, 否則佢再係咁樣的話, 日本老細話要炒佢架啦. 不過如果比佢做accounting, 我一定唔夠膽pass自己D job比佢做, 我驚會錯漏百出, 到時自己對數仲慘過自己由頭做起.


幾日前同老細同幾個同事一齊出去食lunch, 老細又講開comp sec既問題, 佢都話呢個新同事黎佐咁耐, 都係幫唔到手, 問我地公司仲有無其他同事可以騰出D時間做comp sec既野... 到最後老細叫我幫下手, 因為公司裏面只有我學過下comp sec, 搵其他同事幫手的話, 可能就要comp sec阿頭又要重頭教起. 我反問老細咁新同事係咪會做下其他野, 老細話唔會架啦, 佢連comp sec都做唔掂, 唔會比佢做其他野.


(我真係唔明, 呢個新同事話佢以前都係audit firm做過, comp sec對佢黎講應該唔難理解啫. 反而我以前只係做sales coordinator, 從來都無接觸過咩係comp sec, 唔識accounting, 更加唔識taxation. 我都係入到黎呢間公司先學, 我亦只係比呢位新同事入職早一, 兩個月. 而家我手上有5個accounting jobs, 識得做Profits Tax computation, 識得填Profits Tax Return, 又知道點樣成立或者結束一間公司啦, 識得轉股啦, 改公司名啦等等...)


最近, comp sec方面同某間公司出現佐誤會同問題, 個客對我地有D唔滿意, 於是我老細就同我講, 叫我以後係comp sec方面負責跟呢個客. 本來我既工作係唔多需要做comp sec既野, 有好多野我只需要知點做就得, 未必要落手落腳去follow. 本來要我跟多野樣我又唔太介意, 至緊要學到野就得. 但我會怨, 如果0個位新同事醒少少, 可以開始獨當一面的話, 就可以減輕其他同事既工作量啦, 佢阿頭又唔駛咁辛苦.


而家公司有D做唔到野既同事, 佢地糧就照出, 但工作就要其他同事幫佢地分擔埋(老細根本都唔放心比D咩重要野呢D同事做), 講真我個心唔太舒服, 我心諗, 我頂埋佢地D工作, 不如將佢地份糧比埋我呀?!


(工作太辛苦了, 呻兩句我就無野的了. 我仍然是熱愛我呢份工作的!)

2 則留言:

threekoo 說...

咁做多左野, 係咪有人工加先?
[版主回覆05/15/2008 23:40:00]加得雞碎咁多...

meaomeaoland 說...

唯有咁諗, 做多d, 學多d,(我見你都係咁講) 日后對自己都有幫助. 最緊要多野做左, 而放工時間唔影响, 咁條氣都順d. 你個同事又好意思咁呆坐响度, 佢至少都睇下d文件, 執下野, 比心機學(冇話學唔黎), 咁日子好過d, 佢咁呆坐, 都好悶下, 對佢黎講時間過得好慢, 相反你地多野做就會好快過, 日子過得充實d.
[版主回覆05/15/2008 23:45:00]唉, 而家公司決定請多個人負責做comp sec啦... 之前走佐個女仔, 除佐做comp sec之外, 仲做埋accounting, 訂埋文具, 間唔中仲同老細講自己做晒d野得閒無野做, 叫老細比多d野佢做.
而家呢個新同事, 做少少野都做唔掂... 人工都係開支黎架, 人請佐返黎又做唔到野, 支出大佐, 又要我地其他同事做埋佢地果份...