2008年5月25日星期日

歐洲旅行計劃擱置...

我同流沙包前年係關島註冊, 上年係香港擺酒, 但係... 其實我地一直都仲未去honeymoon, 因為淨係搞結婚都駛佐廿幾萬, 當初諗住儲一年錢, 結婚後一年(即係今年)先至去honeymoon啦. 本來打算黎緊六, 七月去歐洲, 因為日長夜短, 天氣又唔凍, 唔駛帶咁多厚衫去, 適合去旅行呀~


點知, D股票又唔生性, 然後我又報佐中大個course, 一次過交佐全年學費$45,450, 我而家無晒錢啦, 黎緊9月又要開始返學勒, 讀個master要兩年, 即係兩年內都唔駛旨意去到honeymoon啦, 嗚嗚... (我果科一年三個sem, 超intensive, 唔會free到兩個weeks去到旅行囉, 我又唔想走堂...)


唉, 我既歐洲之旅呀...


 

1 則留言:

meaomeaoland 說...

我都鍾意夏天去旅行, 無錯, 同你一樣諗日長夜短, 又唔凍, 唔洗帶咁多野去. 當然間唔中冬天去都好, 睇下雪, 又浪漫D既. 唔緊要啦, 時間好快過, 去住D東南亞線, 短程D. 好快又會過2年. 再唔係淨係去歐洲2,3個國家先, 唔好去咁耐先.