2008年5月17日星期六

絕種好上司

雖然我而家份工好忙, 日日做到無停手, 壓力又大 (做accounting唔可以錯, send比客簽名同上稅局/公司註冊署既文件絕對唔可以錯, 有時又要趕accounting既deadline同tax deadline. 最慘係我日文程度有限, 寫同睇無問題, 聽同講我真係好唔掂, 所以我好驚D唔識英文既日本客打黎, D同事就塞晒呢類電話要我聽); 不過我做得好開心, 因為我有一個好好既上司, 可能因為我之前既上司都係D無料扮晒勁, 卸膊又無能, 總之係廢柴一件(尤其是TDK果件Edmond, 簡直係垃圾中既垃圾), 所以我更加覺得而家上司既好. 佢好有料, 年輕時係PolyU讀translation, 跟住入佐Big4做tax, 然後又進修日文, D英文同日文都勁到勒勒聲, 又見識廣博, 對屋企人又好, 又勁錫佢個女, 簡直係絕種好男人(與流沙包同類), 講真佢係我偶像囉. 一直以黎佢教佐我好多野, 當我遇到問題果陣, 佢又會盡心盡力教我解答我既問題, 唔會乜都叫我自己搞掂, 唔會有得我自生自滅.


講真當初入黎呢間公司, 我既目標係0係度做兩年, 學晒要學既野就走, 因為魚唔過塘又點會肥呀~ 說實在而家呢間公司咩福利都無, 絕不是一間典型的日本公司. 比著我以前打死都唔會入黎呢D公司做, 最基本既連bonus都無. 但因為我決心轉行, 所以當初我只係視呢間公司為踏腳石.


但係做落佐我覺得做落去都有D前途既, 同埋我上司一日仲係公司未退休, 我可能未必會離開呢間公司住, 類似有點係知遇之恩吧...?

沒有留言: