2008年4月7日星期一

中大收佐我啦, 向MASTER之路進發!!

上個月我報佐兩個course, 一個係POLYU, 一個係CU, 兩個course都係professional accounting, 都係QP既conversion program.


我記得POLYU果陣話三月頭deadline, 而CU就2月尾deadline, 由於POLYU可以online application, 所以我2月頭已經報佐POLYU, 而2月尾就報埋CU(郵寄申請).


我剛剛呢個星期就收到CU通知話收佐我, 效率真係快. 反而POLYU真係好慢, 我已經係網上申請, 比CU更早去報名, 但我而家上POLYU個網check, 佢仲係顯示"application being considered". 不過唔緊要啦, 反正CU已經收佐我. 而且好彩CU收佐我先, 如果調番轉POLYU話收我但CU就仲未有消息, 我都唔知去唔去POLYU做入學註冊好.


另外更要慶幸上年我報CITYU果陣佢無收我, 否則我而家又係0係CITYU讀緊, 有得揀我緊係寧願入CU啦~~


不過... 要一次過交一年學費四萬幾蚊,好窮呀~

7 則留言:

meaomeaoland 說...

恭喜恭喜! 可喜可賀!

threekoo 說...

恭喜哂呀!

愛莉媽咪 說...

努力! 加油呀!

志傑 說...

我就唔捨得喇~~~ 一黎工作上又無需要讀master, 可能同你又唔同condition既

墨魚燒賣 說...

哈, 多謝大家~~

Sandy 說...

四萬幾蚊一年! @@
你真係要比心機讀呀!!!
[版主回覆04/21/2008 12:49:00]係呀, 好肉痛~~

Kelly 說...

我第一次上來 , 多多指教 !
我減左 18 磅 , 得閒上黎我個 Blog 睇下喇 !