2008年4月5日星期六

2008年3月28日(五) -- 麻煩的客...

今朝早有個客突然打黎, 話上網轉錢有問題, 轉唔到, 所以好急咁話要下午落黎香港既銀行搞掂D轉錢. 跟住又話用e-banking果陣有咩咩咩問題(佢講野得佢自己先明, 好難明白佢想表達咩意思). 跟住叫我打電話問銀行要點點點... (轉錢咪做TT囉, 你想問銀行D咩先...?)

 

係我蠢既, 我其實無義務陪佢去銀行, 大佬呀我地係會計師事務所, 包辦公司秘書, 稅務等等. 當初幫你成立佐公司之後, 陪埋你去銀行開立公司戶口己經係我地既bonus service, 你間公司之後有咩問題就自己問銀行啦... 我今次以為佢只係得幾個TT要做, 所以就無推卻佢陪埋佢去銀行啦. 點知去到我先知佢有廿幾間公司要TT... 我就局住每一單TT同佢填TT form, 真係填到我人都顛.

 

本來佢有D數係轉去香港公司, 唔駛做TT, 但佢要用US$找數, 所以又要同佢開多一個US$ current account. 跟住佢有D TT既款項太大, 銀行又要check呢樣check果樣. 我同個客由兩點鐘去到銀行, 搞到五點都未走得(淨係幫佢填TT form都用佐我個幾鐘啦!!). 我見我可以幫佢既野已經幫晒, 於是我就同客講我公司仲有野做, 走先. 個客就繼續留係銀行等攞番個証件.

 

我覺得有時D客真係太倚賴, 我地既service只係幫你做公司秘書, 會計同報稅. 但D客有D咩都走黎問我地, 有D離譜到報關既野都叫我地做, 痴線架!!? (我叫個客自己搵番個forwarder搞掂佢啦).

 

好似今日呢個客咁, 呢次我幫你填埋TT form我只係好心幫你既啫, 我臨走前都拎定一疊空白既TT form比個客, 叫佢下次可以自己預先填佐先拎黎銀行, 點知個客話:「我下個月會將D轉錢公司既資料比你, 你幫我填啦!」. 嘩, 唔係化? 我做埋你私人秘書呀? 你公司既日常業務關我地咩事呀? 於是我同個客講:「客人自己既公司業務我地盡量都唔會牽涉係裏面架, 而且我地都無可能兼顧得到」.

 

唉, 有無人可以教下我, 如果D客提出D無理要求, 根本唔係我地既服務範圍內, 我應該點回應好呢? 又唔可以講得太直接, 要轉婉表達, 唔可以得失D客, 又唔可以令個客bad feeling, 到底可以點講呢? 有無人可以教下我?

3 則留言:

martino 說...

Hi there, nice to meet you and all the best. 復活節快樂!
本人願與你為友。網誌有 30 年義務工作分享、生活福音見證、健康飲食資料、
大量旅遊照片、笑話、時事分享及義務為網友解夢,
歡迎訂閱本人及加入作 blog 友,互動分享。
主耶穌基督為你我的過錯而受極苦釘死十字架,來訪認識祂,
祂是眾人來世界的最終目的,
努力成聖好能上天國光榮祂並且與祂享美果。
( 如果認為本文不當,在此致歉,並歡迎 閣下刪除本文及把本人列為黑名單,
則日後本人文章絕不能在此留言,謝謝。 )

meaomeaoland 說...

你可唔可以話: 我唔係成日响公司, 有時會出差, 有時又要出去其它地方, 若你揾唔到我阻到你轉錢就唔好啦.
確實填 TT Form都幾煩, 我以前就 set 好個格式, 用電腦 print 快d, 但d紙太簿, 有時 jam 紙.....
[版主回覆04/06/2008 22:43:00]係啦, 果日可以話自己下午要開會, 唔得閒架麻, 自己死蠢~~

豆花小姐 說...

算啦!... 下次唔好咁傻豬啦! d 客係咁架啦! 成日以為自己俾左個com sec annual fee 就大晒, 以為咩都包晒... 我d clients 都係咁架... 有次有個client問我... 佢間公司個戶口要加多一個authorised signatory... 佢問我如果要做, 要幾耐做得到wor.......     勁無奈law... 我都係叫佢自己問個banker... 如果下次再係咁... 你同佢講, 應該銀行方面會清楚d 同埋佢地可以幫到你多d的... 一係, 你就同佢講... 幫佢填表要收錢law... 計返佢time cost... (咁, 就算幫佢填 nil return 都要收錢啦!)
[版主回覆04/28/2008 18:49:00]唉, 可惜我呢d細公司, 唔會計time cost架...