2008年4月7日星期一

2008年4月3日(四) -- 擺酒一週年紀念晚餐@聘珍樓

話咁快又一年, 我同流沙包係07年4月7日係尖沙咀聘珍樓擺酒結婚. 話說聘珍樓0係你擺完酒找數果陣, 會送一份禮物比對新人, 呢份禮物並唔似其他酒樓咁, 送埋D咩碗碟果D既垃圾, 聘珍樓送既係五年既週年紀念餐, 即係你呢五年裏面, 每年既結婚週年紀念日, 你都可以去聘珍樓免費食一餐, budget係兩人夾埋一千大元.


由於我4月7日要同屋企人一齊食飯, 所以我同流沙包就提早去聘珍樓食呢餐紀念晚飯. 我初初仲諗住去食免費餐, D招呼會唔會無咁慇勤呢? 但係聘珍樓既服務果然係好專業, 當晚佢地既服務好好, 招呼好週到.


我地叫佐個鮑魚海鮮魚翅套餐, 每位$468. 銀花薈萃其實係拼盤, 有叉燒同燒肉, 唔好睇少呢個頭盤好似好cheap咁, 聘珍樓既叉燒係我食過既之中最好食的! 個燒肉都好好味, 個皮非常之脆.


個翅都不用多說, 正! 材料十足, 唔同其他酒樓果D稀到死咁, 同埋佢係有火係下面暖住, 唔怕好快就變凍.


湯鮑, 味道唔錯, 佢整到好腍, 咬落去剛剛好.


個蝦算OK大隻, 個汁整得好好食.


個上湯烏冬, 個湯底好好味, 我地連湯都飲埋.


呢度既甜品有好多款揀, 包括綠豆沙, 芝麻糊, 合桃露, 楊枝甘露, 雙皮奶等等(我記得以前有布甸...), 我揀佐雙皮奶, 個甜品好特別, 佢底層原來係芝麻糊, 一個甜品兩款口味, 好滿足!


呢餐連埋加一茶芥等, 埋單大約一千零七十元, free佐一千蚊, 我地擺底一百蚊唔駛找.


好正呀!~


5 則留言:

Lui 說...

每年請你地食一餐, 咁都真係幾好噃!!!
[版主回覆04/06/2008 23:32:00]呵呵, 係呀, 一年一千, 五年就"賺"五千~

meaomeaoland 說...

咁聘珍樓又真係幾細心同專業, 比你地食餐好, 又 唔會因為免費$1000而無咁慇勤, 食得開心.
[版主回覆04/09/2008 20:52:00]非常抵讚!!

Aquarius 說...

呢份結婚週年禮物認真唔錯喎~
[版主回覆04/09/2008 20:53:00]黎緊幾年都唔駛諗紀念日去邊度食飯, 哈哈~

karen ko 說...

咁好既!好羨慕喔!五年後相信你地仍想繼續去食,有紀念價值嘛
[版主回覆04/10/2008 13:27:00]係呀, 可能第六年後即使無免費, 我地都仍然會去果度慶祝.

ArielLeung 說...

又幾好喎...^^
d 野食都不錯
[版主回覆04/21/2008 12:50:00]好正架, 不過價錢都幾貴~