2008年2月29日星期五

2008年2月23日(六) -- 元朗排球隊春茗

今日終於好番, 個肚無再痛乜濟, 但都疴佐兩次. 下午流沙包同佐班學生出去打war game, 我就係屋企休息下.

 

夜晚我地出佐屯門虹橋食飯, 因為元朗排球隊搞春茗(不過要夾錢的, 每位$250). D食物真係好普通, 都係果D菜色, 味道一般, 但我真係唔明點解食D咁既野都要$250一位, 仲要係D咁既"up dum"爛鬼cheap酒樓, 超唔值.

 

最離譜既係, 張單由我簽卡找數先, 張單$4,535, 我照簽$4,535啦, 因為今餐揸fit人又唔係我, 我地埋單之後仲係酒樓度打麻雀, 咁到時大家夾完錢見有幾多零頭剩, 大家覺得呢餐值幾多貼士既, 咪用黎比貼士囉. 於是我無簽貼士啦, 點知果個仆街光頭阿叔侍應兜口兜面問我「無簽貼士喎」, 我X你呀, 老馮一定要比貼士架?! 我唔覺得你呢間仆街cheap雞酒樓D服務值1亳子貼士喎! 慶到我呀! 如果唔係大班朋友係度, 我一定已經反枱發瀾渣問候佢囉!!

 

除此之外, 呢餐飯我都唔係食得太開心, 大家難得圍埋一齊食飯, 佢地有D仲係好耐無見啦添, 呢D飯聚唔係應該大家一齊傾下偈吹下水咁既咩? 點知無啦啦有人發起開部NDS8個人一齊玩孖寶賽車, 有時仲要玩到野都未得閒食就趕住開新一局, 駛唔駛咁呀? 於是對戰果8個人就聚精會神咁係度打機, 無機打果D就默默係度食, 一係睇電視, 一係睇住打機果D人係度打... 你話呢餐飯食得幾無聊呢? 平時同流沙包兩個人食飯佢攞部機出黎打我都覺得唔高興啦, 大圍食飯比二百幾銀睇住你地係度打機? 我不如係屋企淥公仔面好過啦, 嘥時間, 真無謂!! 如果你地係覺得餐飯悶既要攞部機出黎打下解悶打發下D上菜時間既話, 咁你不如唔好黎食飯仲好啦! 你黎食呢餐飯為咩啫? 為打機or睇人打機?  

沒有留言: