2008年2月20日星期三

2008年2月7日(四) -- 年初一, 無聊的拜年活動

今年係我結婚後第一年過新年, 亦代表我要開始派利是. 說實在我係好肉痛好唔想派, 你知啦我一向愛財如命架麻, 要我無啦啦派錢出去喎, 好似割佐我忽肉咁, 哈哈~~

 

年初一朝早先去佐娘家同阿媽拜年, 以前未嫁的話我就要同埋阿媽一齊出去姑媽伯娘佢地度拜年. 今年我嫁佐人勒, 所以就要去流沙包屋企啦. 因為咁我年初一朝早先返佐娘家, 然後先再去奶奶度拜年.

 

年初一流沙包屋企要食齋, lunch係奶奶屋企食. 跟住就係呆坐, 呆坐, 呆坐... 無幾耐流沙包舅父一家大細都黎埋我奶奶家拜年, 於是我再退入房呆坐, 呆坐, 呆坐(呢個時候我已經睇晒D報紙雜誌). 拜年真係一樣非常非常無聊既活動, 幾廿人迫埋係一間幾百呎既豆腐膶, 坐都無得坐咁濟, 電視又做埋D白痴賀年節目, 都唔知做乜, 真係浪費時間.

 

呆坐到咁上下我地就過我姑仔屋企, 佢地係度玩射龍門, 廿一點等等, 但我無興趣玩. 於是我又再呆坐, 呆坐, 再呆坐, 坐到係梳化訓著.

 

我同流沙包講, 下年幾貴都好, 過年我唔想再係香港過勒, 去旅行啦!! 係香港過年實在超級無聊呀!!

沒有留言: