2008年2月26日星期二

2008年2月16日(六) -- 錦田

今日同流沙包去佐錦田行下. 本來上網睇資料話係搭西鐵去到錦上路, 然後轉小巴去北圍村落車就是. 我地係錦上路西鐵站對出等小巴, 點知架小巴黎到個司機話呢度只可以落客, 唔比上車. 叫我地搭的士去, 話我地下次搭就返元朗總站上車搭去北圍村, 我地完全唔知點解西鐵站果度唔比人上車都有既??

 

好啦, 我地轉搭的士啦, 點知個的士司機又唔多識路, 仲兜錯佐路添.

 

終於到佐北圍村, 我地先去佐睇樹屋, 然後諗住行番去村口睇下D乜乜祠乜乜堂, 途中見到有個鄉村俱樂部, 有BBQ, 釣魚, 餵豬/白兔/ 山羊/松鼠, 又可以射箭, 摘士多啤梨等等, 於是我地就入去參觀下.



 

之後我地出番村口睇下D傳統建築, 天黑前就搭番小巴出元朗勒.

 

可惜今日天氣差, 成日落住雨, 我地又無帶傘, 搞到心情都無咁靚.


沒有留言: