2008年2月23日星期六

2008年2月12日(二) -- CJ7, 好無聊, 估唔到會係一部周星馳電影


今日落佐屯門睇戲, 套CJ7, 萬眾期待咁, 又話用佐幾多千萬拍攝. 本來我睇之前都已經睇過影評又聽過人地講話套戲劇情薄弱, 唔好睇, 好失望等等. 所以我都已經無抱咁大期望入場, 但睇完之後我真係好失望, 呢套咁既戲係周星馳電影? 係咪要進軍國際, 玩高層次, 就要拍埋D咁既戲? 部戲全無劇情可言, 如果佢係一套迪士尼電影, 係度硬sell親情, 我都嫌佢悶啦.
 

我都係鍾意睇周星星以前既無厘頭戲多D囉, 家有喜事呀, 唐伯虎點秋香呀, 整古專家呀等等, 套套我都睇過九千幾次, 但每次電視播返我又不其然會坐係度睇唔會轉台; 雖然每一個笑位我都記得晒, 但每次去到果D笑位我都仲係會笑得出架喎.

 

去到近期D如食神呀, 喜劇之王呀等等, 我見到電視播我就會即刻轉台囉, 實在已經唔再吸引我去睇...

 

同埋D雜誌成日話套CJ7 D場面係抄邊套邊套戲, 我就覺得佢地打曱甴果幕係好似PlayStation既遊戲<俺の料理>囉...

 

 


沒有留言: