2008年3月1日星期六

救命呀! 突然間個日文輸入法有問題, 有無人救救我呀???!!!!

救命呀!!!

 

 唔知點解我部腦無啦啦有d日文字打唔到既??


有d字好正常咁打到喎, 好似あ、い、え、お、か行、は行、な行、ま行就打到出黎喎.


但係う、た行、さ行、ら行就打唔到出黎(我呢幾個字係用手寫輸入);


如果打拼音, 佢只係出u、tあ、sあ、rあ 咁樣, 出唔到日文字... 到底點解會咁架?


我weekend要用日文打野呀, 而家咁多字打唔到出黎我死得啦.


有無人幫到我呀??


唔該呀~~~

2 則留言:

meaomeaoland 說...

櫻花輸入法有呢個問題算正常, 唔好用. 咁就用返microsoft 既原裝輸入法, 日文 ime.

墨魚燒賣 說...

to Kukuku:
我唔係用櫻花輸入法架, 我本身係用IME standard 2002架啦~~