2008年3月27日星期四

2008年3月21日(五) -- 一個人在家

今日流沙包一早就出佐去, 得番我一個人係屋企. 流沙包佢朝早出去探舊同學, 人地剛剛生佐個BB. 跟住佢下午又要去教波. 本來夜晚話去牛丸屋企BBQ, 但係我唔多想去, 一來3月頭金雅生日先剛剛BBQ完, 唔想咁快又BBQ; 二來我心情唔多靚, 因為成日都要自己一個人孤伶伶係屋企, 所以我嬲嬲地, 流沙包打佐三十幾個電話返黎我都無聽佢電話. 於是佢都唔去BBQ返黎陪我.

1 則留言:

SkyBlue 說...

唔該你啦..你個老公都就哂你啦!
唔該你成熟d好冇呀!咁大個人....仲成個小朋友咁!
嬲就要唔聽電話架喇..你老公都想同d朋友開心下姐!
難道又要問題咩??/一句你唔想有冇諗過人地呀!
唔想一個人悶咪陪下老公囉!
陪下人又唔洗死既!  你成日咁樣你老公好難受架!女士