2008年3月9日星期日

2008年3月1日(六) 母校校慶晚宴

今日係我中學母校二十週年校慶聚餐, 其實我對母校都算幾有歸屬感, 話晒我都係呢間學校讀足七年, 呢間學校又係我小學選校時既第一志願, 同埋話晒都係屯門區數一數二既名校呀~ 所以當初知道學校搞廿週年聚餐, 我諗住會去架. 但其他同學似乎就無咩興趣咁, 問親既都話無諗過參加.


由於流沙包都係呢間學校畢業, 所以我就叫佢陪我一齊去勒.


去到講真有D失望, 因為真係一個同我同屆既同學都無黎, 我搵勻晒門口貼住既table list, 我都搵唔到一個同屆既同學名... 唔係掛? 佢地真係咁忙? 定係對學校一D感情都無呢??


去到見番D miss阿sir, 我無主動同佢地相認, 因為我並唔係一個特別出色/特別差既學生, 通常中中庸庸普普通通果D學生, 加上畢佐業都咁多年, D miss阿sir都唔慌會認得自己. 更加上自己都係無咩記性既人, 去到見到有D老師, 我記得佢以前係教過我, 但我已經唔記得佢姓咩, 又唔記得佢果陣教我咩野科, 所以都係... 算啦, 一個招呼都無主動打...


反而流沙包比我更早畢業, 但都仲有唔少miss阿sir認得佢, 當然啦, 佢果陣運動咁出色, 風頭又勁~


我去到只係同一個師兄相認, 果陣我中四, 佢中六, 通常搞學會搞四社活動既committees都係中四/中六既學生, 所以我中四果陣認識好多中六既師兄, 但可惜我比較熟悉既都無黎.


我主動同佢相認既呢位師兄, 其實都無人會唔認得佢, 因為佢當年好勁架, 讀書成績超勁, 曾當選十大傑出學生, 會考8A, A-level好似5A. 其實我當年曾經暗戀過佢架~ (而家人大佐回想番, 其實果陣唔算係暗戀, 只算係對一D好出色既人既一種傾慕吧?) 想當年我都同佢一齊係聖誕節上過山頂架~~


今次見番佢, 對佢當然已經無晒以前果種感覺啦, 而家反而覺得佢幾滄桑下~


開席後我同流沙包兩個好似搭枱咁, 坐係一圍唔知邊年畢業既師弟妹果枱, 佢地其他人全部都互相認識, 我同流沙包... 真係悶到死.


席間既表演節目包括有家教會既家長係度唱大戲, 唱「經典流行曲」, 學校中樂團表演吹笛, 其他既仲有變魔術, 唱英文歌等等, 真係悶無暈...

沒有留言: