2012年2月20日星期一

2011年12月27日(二) -- 柬埔寨越南6天之旅: Day 5 part 2 聖母大教堂, 郵政大 樓, 市政廳廣場(外圍拍照), 歌劇院(外圍拍照), 古董自由街


 

離開總統府, 我地跟住去到聖母大教堂, 郵政大樓, 市政廳廣場(外圍拍照), 歌劇院(外圍拍照), 古董自由街.


 


 


聖母大教堂, 我唔係教徒, 對教堂無興趣.



 

 


郵政大樓, 裏面有D紀念品商店, 賣一D超例牌而又令我買唔落手既手信, 無幫襯.


 
 
 

 


有人喺郵政大樓前面影婚紗相, 男既拎住小提琴, 女既拎住個核突黑色小提琴袋…:




 


市政廳廣場, 叫做到此一遊.



 

歌劇院, 係對面馬路經過囉



 


古董自由街, 我個人認為最嘥時間同埋最無野睇既地方, 唔明點解要黎呢度囉! D舖頭無咩特別, D野又貴, 令人勁失望. 我同流沙包只係來來回回咁行黎行去等到夠鐘上車咁.  




 


然後我地再去咗間賣手工藝品既商店, 賣點係用鴨蛋殼碎砌成一D圖案. 我地又係例牌唔會買任何野.


 




見唔見到有人訓咗喺枱底休息中…:


1 則留言:

中原一點窮 說...

嘩,人地蛇王都被你捉到,好眼力,多謝分享,拜拜......