2009年3月10日星期二

改title=升職?

話說我公司就黎搬, 所以卡片要印過. 早前派發各人既新卡片, 我發覺我既titleJapanese Coordinator轉佐做Senior Consultant, 有同事即刻問我係咪升佐職?

? 我唔知喎, 如果升職, 應該有人工加架? 但我又唔見我份糧有多到喎; 如果升職, 最底限度都有封公司信通知掛? 我事前一D都唔知喎

之後趁機會問GM, 我話我發覺卡片個title唔同佐喎, 唔知有咩「含意」呢? 然後GM解釋完之後, 我得唔到我想要既答案, 於是我直接了當問有無得「加」呢? GM既答案係「遲D先啦~

即係點呢?

沒有留言: