2009年3月17日星期二

2009年3月7日(六) -- 考試日

今日好慘呀, 朝早10:30am~1:30pm係Sem B既考試, 考完試快手食個飯, 2:30pm~6:00pm就已經要上Sem C既堂, 駛唔駛咁intensive呀?!!

 

放佐學後同班同學仔一齊去大學附近既小白鷺BBQ, 6男3女一行9人, 果度幾隔涉, 好彩其中一個同學有揸車車我地去.

 

呢班同學仔好nice好健談, 見識又廣博, 人又好, 好開心識到佢地. 不過其實我最開心都係0係呢個course識到小蘑菇, 一個投契既同學仔, 佢個人好爽好真, 有佢係度唔怕有悶場.

 

 

 

班同學仔話下次去踩單車, 唔知講真定講笑呢?

 

另外, 今日搬office, 本來所有同事都要返公司, 但因為我考試所以返唔到. 係呢度想講多謝晒同辛苦晒所有出力既同事~~~ 

2 則留言:

Hello 說...

~飾品批發,少量可批,有圖可用~12
http://www.board.idv.tw/

Suki 說...

我諗小蘑菇都好開心結識到你。 Enjoy your school life
[版主回覆03/19/2009 17:46:00]嘻嘻, 仲有一個sem就捱完啦, 加油呀~~~