2009年3月6日星期五

非一般的搬office

公司就黎搬, 本來搬office都已經係一件好煩既事.

 

但我地作為會計師事務所, 搬office更加係一件煩上加煩既事.

 

1. 我地好多客, 0係香港實際上係無office的, 佢地既registered office都係借用我地而家公司既地址, 所以我地一搬, 連帶客人佢地既地址都要改, 所以BR要改過晒, 要通知公司註冊處.

 

2. 我地好多客開銀行戶口果陣, 都係用我地公司地址作為通訊地址/註冊地址, 所以我地一搬, 我地要幫客通知各銀行有關改地址一事. 即是說我地要問清楚個客0係咩銀行有咩戶口, 戶口號碼係咩, 然後打好D改地址form, send比客人簽名, 再等個客簽完名寄番比我地, 我地先可以交份form去銀行. 遇著D麻鬼煩既銀行, 除佐要改地址form之外, 仲要埋公司信, BR certified true copy等, 真係煩到嘔...

1 則留言:

Eleanor 說...

嘩,唔怪之得你話好忙啦,我終於明白喇