2009年3月19日星期四

搬新office後記

新office總算安頓落黎, 有公司送佐個花牌黎, D花好香呀, 我地將個花牌放佐係門口出面, 但有時係office經過門口附近都會聞到陣陣花香味.

 


 

亦有公司送佐個果籃黎, 但係眨下眼就比其他同事分晒, 我連提子都無粒, 嗚...

 

最驚喜既係, 老細突然間每個同事醒佐封利是, 仲要係唔止一條紅衫魚係邊面呀, 真係超驚喜呀~ 雖然老細無講明呢封係咩利是, 但應該係慰勞班同事搬office搬得咁辛苦既回報掛~ 嘻嘻~~

 

不過麻, 我好唔鍾意我頭頂上面個冷機機呀, 個風口(佢係好似一般餐廳, 正方形一舊, 四邊有出風位果D冷氣機)係咁向住我頭頂吹, 吹到我個位D紙都飄下飄下, 有時吹到我好頭痛呀!! 我懷疑我燒佐幾日都係因為吹得冷氣多既緣故. 我係唔受得冷氣果D人黎架, 就算夏天三十幾度我都唔會開冷氣訓既, 日日咁吹住冷氣真係好辛苦呀.

 

較下個風? 較低個風口就吹落第二個同事頭頂, 點較都係會吹到人, 到最後都係無乜得較. 有無人可以教下我點做呀? 

2 則留言:

SkyBlue 說...

免費算命     八字合婚 1. 八字命盤 2. 流年分析 3. 大師批注 4. 八字合婚 5. 一周運勢 6. 心理測驗 7. 現代周公解夢

慧 說...

真係好難攪喎,唯一就是換冷氣,你老細一定唔肯.