2008年12月31日星期三

公司X'mas lunch...

我公司沒有Annual Dinner, 只有聖誕前會全公司一齊出去食個lunch. (同埋有時會間唔中全公司一齊出去飲茶)

 

今年既X'mas lunch對比舊年黎講, 可以說是毫無驚喜. 舊年都仲有海鮮食下, 今年... 簡直好似平時普通出街食既set lunch咁, 食物如下:

 

超普通沙律


 

超普通雞湯

 

超普通雞扒帶子飯 (其他可供選擇的main course有石頭飯, 肉眼扒, sole fillet, 海鮮意粉)


 

brownie (骰仔咁大, 打個乞痴都飛得走)


 

呢個咁既set lunch竟然要收每位$108, 簡直離晒譜. 再加上呢間餐廳鬼咁細, 各人坐低佐之後基本上係唔可以自由地行出行入(因為椅背貼椅背, 行出行入極度影響其他人), 所以連周圍同人影相都好難, 完全無聖誕party果種氣氛, 同舊年簡直係天壤之別.

GM與我


 

食到尾聲例牌黎個交換禮物(我公司無出錢買禮物for抽奬用, 只係大家同事買份不超過$100既禮物返去玩交換, 尤如小學生)

 

本來我對呢D咁既交換禮物一向無咩興趣, 因為我認為交換禮物只係你出錢換一份垃圾返黎比自己. 如果唔係有機會抽到現金, 我真係唔會參加呢D咁既交換禮物遊戲. (因為GM佢唔會咁cheap真係買份$100禮物返黎, 而係會整封現金大利是當係交換禮物用)

 

我舊年交換返黎既禮物, 比我放佐係公司櫃筒裏面足足一年無郁過. 估唔到今年咁好彩, 抽中佐GM果份現金禮物呀~~~ 嘩嘩嘩, 開心死~~


 

我見到有同事竟然抽到一盒層層疊, 仲要唔係木而係膠果隻... 如果比我抽中佐呢份禮物, 我既面口肯定比舊年更加黑. (呢隻層層疊我N年前都買過, 玩過一兩次之後就擺係度封塵)

 

呢個現金奬係呢餐所謂X'mas lunch既唯一安慰~~~

 

party結束後繼續返公司工作...

 

1 則留言:

threekoo 說...

你公司好過我, 我地 lunch都冇, 得個 drinking party咋
[版主回覆01/02/2009 09:03:00]drinking party咁搞笑?? 齋飲無野食?