2008年12月15日星期一

不一樣的童年...?

我既童年, 係唔鍾意睇卡通片的.

 

記得好細過我開始有記憶果陣, 我睇過既卡通片有:

 

天界小神仙

肥牛牛布斯: 最記得係隻龜可以隨時由個殼度走出黎

甜甜小公主: 係講一個日本古代公主既日常趣事, 我記得佢有一個外籍老師的

我係小忌廉: 經典, 一定追

叮噹: 我個年代仲未叫多啦A夢

 

但當我越黎越大既時候(都仲係講緊小學時代咋喎), 我開始覺得D卡通片好低B, 所以開始揀卡通片黎睇, 果陣我又覺得亞視既卡通"高B"過無線既卡通, 所以我果陣睇既卡通多數係亞視播:

 

衝出世界: 個名超娘, 係講排球的, 我仲記得個女主角隊長叫原桂芝(寫法我唔sure), 紮馬尾, 綁住黃色絲帶蝴蝶

相聚一刻

貓之眼

奇天烈百科全書

神奇小子: 變身後戴住頭盔同斗篷, 可以飛上天

亂馬1/2: 亞視果陣係咪無播晒? 我唔知個結局係點喎...

千年女王: 呢套好似係無線播

 

 

其他既卡通片我大部份都無睇過, 包括一D好出名, 我個個同學都話好睇既卡通片:

 

聖鬥士星矢: 係我小學果陣超人氣, 但係我一集都無睇過.

龍珠

長腿叔叔: 我個個女同學都話超好睇, 但係我都無睇.

味吉洋一?: 我唔知果套卡通片叫咩名, 但片中D人餐餐都極度誇張咁大嗌"好好味呀~!!", 我果陣覺得好低能(我果陣係咁諗, 並無抵毁鍾意呢套卡通片既人既意思)

足球小將

 

人大佐之後(十幾廿歳之後), 反而又睇番多佐卡通片, 好似:

 

小孩子的玩具: 一套我覺得唔係比細路睇既卡通片, 係我最鍾意既卡通, 極有教育意義

幽遊白書: 果陣無線播我會追黎睇架

不思議遊戲: 我覺得漫畫好睇過動畫N倍

死亡筆記

他與她的事情: 初初我覺得幾好睇, 因為我覺得女主角同我幾似, 死要面勁讀書. 但後來我覺得每一個角色都好似完美無瑕咁, 我好似睇緊科幻故仔咁.

我們這一家: 每個星期日我都會開電視睇(但我發覺尋日已經轉佐做寵物小精靈). 同埋我想搵番個日文版黎睇呀~

 

仲有D咩勁hit既卡通呢...? 暫時諗唔到lu...

5 則留言:

Trisha 小魚 說...

弊~我有好多都無聽過....好似無左童年...
喂~有冇小丸子?
[版主回覆12/16/2008 09:10:00]可能我同你唔同年代麻, 哈哈~~~ 我老啦~~

threekoo 說...

你講個 d我都有睇過....不過我同你唔同, 我到而家都仲會睇卡通...呢期至愛睇我們這一家
[版主回覆12/17/2008 17:52:00]我們這一家係改佐時間, 定係無做啦?

至抵精明眼 說...

我們上網search也search不到肥牛牛布斯. 真係好想再睇呀.
[版主回覆12/17/2008 17:51:00]實在太耐歷史囉...

meaomeaoland 說...

鋼之鍊金術 好睇
[版主回覆12/26/2008 15:15:00]係呀呢套我都有睇呀, 但淨係睇佐頭十集, 跟住就睇結局, 所以中間果d就無睇lu...

meaomeaoland 說...

唔記得幾時(應該係近排), 我响星期六, 定星期日下晝睇到我們這一家.