2008年12月2日星期二

2008年11月22日(六) -- 考試+去飲

今日係考Business & Company Law既日子, 由於係open book exam, 所以我帶晒d notes, 帶佐一本company law書, 一本business law書, 同一本字典仔(考試唔比帶電子辭典).

 

結果係我帶佐幾斤重既書去, 但我揭都無揭過.

 

我花佐太多時間係第一條題目上面, 結果後面果D答得好亂, D字越黎越核突... (都唔明, 我考試考佐咁多年, 考佐咁多次, 點解係時間分配上面仍然係咁差架!!) 

 

考完試之後就搭火車去旺角, 因為今晚係幸福少婦結婚既大日子. 恭喜晒呀~~

沒有留言: