2008年10月9日星期四

Café Rendezvous -- 不俗的自助餐

地址: 尖沙咀麼地道70號海景嘉福酒店M層

電話: 2721-5161

 

我地每年都會join一D酒店既privilege club, 咁去佢地酒店食飯通常都會有半價優惠. 今年流沙包join佐InterContinental Grand Stanford Hong Kong. 不過我覺得唔係太抵, 得buffet先有半價優惠, 其他餐廳只有75折, 佢送果D coupon又唔係太有用, 又無免費住宿. 不過我知流沙包join黎都係打算間唔中同我食好D, 所以唔緊要啦.

 

我地上星期五就第一次去佐呢間酒店食buffet, 食物種類唔算太多, 都係例牌果D野啦, 不過呢度既生蠔係即叫即開既, 算係幾特別啦. 同埋呢度既刺身有帶子架~

 

甜品都算幾多款既, 但係無cheese cake同埋朱古力蛋糕既...

 

呢度每位加埋一應該要四百幾蚊, 我地用佐$100 coupon再半價, 埋單夾埋都要四百幾蚊啊~~

 

沒有留言: