2008年10月13日星期一

《四條大路通陰間》-- 都睇得過既...

上個再上個星期五食完buffet, 身痕走佐去睇《四條大路通陰間》, 其實我一向對鬼戲都無咩特別興趣. 不過聽人講呢套鬼片算幾恐怖, 所以我都想「見識」下呢套鬼片係咪真係咁有料到.

 

成套戲分開四個故事, 我個人認為真係幾恐怖, 故事情節唔錯, 同埋好多失驚無神既大頭核突鬼樣彈出黎嚇你一驚, 加埋佢營造既氣氛, 都真係驚驚地. 我自問都算大膽, 之前睇過既鬼片我都唔覺得有邊套係恐怖, 但呢一套我竟然睇到用隻手遮住自己對眼, 0係D恐怖位又瞇起對眼黎睇.

 

第一個故事特別在係差唔多無對白, 九成九時間只得女角自己一人, 故事地點也只得一個; 第二個故事個結局我覺得幾特別既; 第三個故事驚得黎又有搞笑位, 又有嘲諷, 我覺得唔錯; 係第四個故事我覺得情節就麻麻地.

 

總括黎講, 如果你鍾意睇鬼戲, 呢套你一定唔可以錯過囉~

沒有留言: