2008年10月26日星期日

2008年10月6日(一) -- 台北之旅 Day 2

朝早起身先係酒店食早餐, 然後首站就去士林官邸, 果度係一個大花園, 個官邸就係花園裏面, 不過維修中哩...



 

之後我地就去佐便所餐廳(係呀, 我知香港都有), 我地叫佐馬桶甜品, 估唔到原來係咁大個架, 一大堆刨冰, 上面加D糖漿, 肚臍餅之類, 四個人share都未必食得晒. 不過D野上得好慢呀, 果陣人又唔係多, 但係D野等成大半個鐘先上, 嘥晒D時間.


 

然後我地去佐點水樓食小籠包, 不過我覺得味道都係不外如是. 呢個時候開始落雨啦, 討厭!!


 

食完飯我地打算行去維格拎紀念品(我地有幾張vouchers係手), 但係我地行錯路, 所以就放棄無去到. 直接搭車去北投啦~

 

去到北投無咩好行, 因為好多地方係星期一休館(係呀, 我地明知休館都照去), 結果行佐陣就走勒. 下一站去淡水, 我地去到已經天黑啦, 又落雨, 麻鬼煩. 我地沿住老街行下, 行上去買阿婆鐵蛋, 跟住就搭車走勒.


 

之後我地去士林夜市, 都係食下野行下街, 都無咩買到. 我覺得士林夜市無咁多野食啫, 好似饒河街多D野食喎...


 

去完夜市我地就返酒店, 果陣已經11點幾, 但我地唔係返去休息喎, 我地放低D野又出過去,  目的地係錢櫃. 台灣人唱K原來好鬼正經, 佢地無骰盅架, 真係唱歌就唱歌. 不過我覺得台灣既Karaoka比香港落後, 例如佢地仲用緊有線咪, 仲有歌書用歌號揀歌. 雖然果度都有個mon比你用歌星/歌曲分類去揀歌, 但我覺得系統落後, 又唔user friendly囉. 同埋D日文歌少過香港Neway... 不過佢地好在無果D呃人既花生果盤, 只有飲品既最低消費, 每位既飲品最低消費都只係廿零蚊港幣左右.

 

我地唱佐兩個鐘, 埋單每人百零蚊港幣(因為佢地有叫到啤酒同叫佐D野食), 唱到點零鐘就埋單返酒店訓覺.

 

沒有留言: