2008年10月14日星期二

2008年10月5日(日) -- 台北之旅 Day 1

早前班friends話唔知幾時有機會可以一齊出國旅行, 估唔到講下講下呢次台灣之旅竟然成行, 仲要一行8人添, 勁呀~

 

我地係自由行唔係跟團, 5號朝早機出發, 由於我地好遲先買package, 所以搭唔到國泰機, 唯有局住搭華航.


 

個飛機餐有小籠包, 燒賣, 同一個豆沙餡既包包, 再加件cheese cake, 比想像中好啦~


 

去到台灣後到酒店放低D行李, 第一站就去Hello Kitty Sweets, 點知full booking, 我地四點幾去到, 佢話要七點先有位, 於是我地係門口影幾張相就走勒.



 

之後我地就拎住旅遊書周圍行下, 首先去佐食頂好哨子面, 經過餅舖又買下曲奇餅, 有friends話想去睇Converse, 於是就去佐睇.  


 

然後搭車去101, 去到原來又唔係上去, 只係行佐陣, 逗留佐半個鐘就搭的士去夜市勒.


 

今晚最後一站係饒河街夜市, 好多野食呀, 我地食佐雞排, 胡椒餅, 花枝丸, 臭豆腐, 蚵仔煎, 腸腸等等, 當然唔少得滷味啦~



 

之後我地就返酒店勒. 我地住果間酒店叫微風商務酒店, 因為我地遲book, 所以要住D貴價D既房, 估唔到間房竟然有按摩浴缸喎??! 不過我地覺得呢間酒店可能亦都做埋love hotel, 因為房裏面竟然有condom提供...

 


 

第一日已經攰到死, 都係早D訓先. (早極都成點幾鐘先訓...)

4 則留言:

ArielLeung 說...

乜 HELLO KITTY SWEET 咁勁GA...要BOOKING 會唔會平日去好D呢?!
[版主回覆10/15/2008 17:57:00]係門口影張相都ok架啦~ 都係叫"到此一遊"既啫~

月兒 說...

係爐內面的包包好好食架..不過要熱食先好味:p
[版主回覆10/15/2008 17:57:00]多多指教呀~
但剛剛出爐真係好鬼熱, 要隔好耐攤凍先食得到.

threekoo 說...

見到你幅相好掛住繼光香香雞
[版主回覆10/22/2008 13:28:00]好好食, 不過勁熱氣...

april 說...

喚  原來你來了台灣喔  玩得開心嗎 本來我也有打算去 Hello Kitty Sweets 不過聽人說又貴又不太好吃  所以最後打消念頭了
[版主回覆10/22/2008 13:29:00]因為有friends鍾意吉蒂貓, 所以先去呢間餐廳...