2007年10月3日星期三

蒜頭屋 -- OK抵食~

地址: 旺角通菜街6號地下
電話: 2388-7468

我地係瓊華拎完Keroppi就近近地去佐女人街果頭食飯, 呢D地方係未禁煙之前我係打死都唔肯黎, 因為呢D餐廳仔地方又窄, D枱又坐到好埋, 旺角D人又十個有八個都食煙咁濟, D PK二手煙就一定攻晒埋黎, 所以我以前好憎去呢D地方食飯.

我地叫佐個二人餐, 都幾多野食, 有前菜沙律, 餐湯, 飲品, 芝士菠菜, 豬肋骨同一個意粉/飯. 我地叫佐個西班牙海鮮炒飯. 呢度既食物味道唔錯, 服務都比以前好佐(我都有幾年未黎過囉...不過由於以前既服務簡直係不知所謂, 我話而家好佐亦唔表示佢真係好好), 同埋價錢又唔貴, 個二人餐加埋一都好似唔駛兩舊水.





沒有留言: