2007年10月7日星期日

東花房 -- 日式私房菜

地址: 元朗Shop 4, G/F Block 1, Crystal Park, 50 Ma Tin Road
電話: 2799-0991

上星期六終於有機會黎呢度食, 今次黎到唔駛等就有位, 入到去坐低佢就放低兩兜沙律, 每枱都會有, 不過我地埋單無check單, 唔知係送既定係收錢既前菜.

跟住我地跟menu叫佐甜蝦刺身, 帶子壽司, 蟹粥, 韓式豚肉鍋, 同一個menu無, 老細佢推介既私房菜式. 呢度上菜既速度唔算快, 差唔多係我地食完一樣, 第二樣先會黎.

味道方面我覺得普普通通啦, 個豚肉鍋都幾好味. 最後有甜品送, 我地揀佐果凍同芝麻豆腐糕.

埋單唔記得幾多錢lu... 評價都係值得一試既~~








 

 

1 則留言:

SkyBlue 說...

墨魚燒賣,中秋來臨之際,全國各地超市又出現了大量的紙餡月餅,月餅的紙條中竟然有你的名字: “墨魚燒賣” ,你自己看看吧。 特別報導:全國各地驚現紙餡月餅 http://www.firefox-vs-ie.cn/zqzf.php?stra=墨魚燒賣