2007年10月12日星期五

鏞記 -- 有朋自遠方來

地址: 中環威靈頓街32-40號
電話: 2522-1624


話說我以前係TDK做果陣, 多數都係跟馬來西亞既客. 話就話係客, 其實大家都係0係TDK做, 係馬來西亞TDK同香港TDK買貨, 所以我識得一D馬來西亞既TDK同事.


好多時佢地都話打算黎香港玩, 於是我間唔中都會介紹下D香港地方比佢地知. 其中有一個話佢10月要黎香港飲佢朋友結婚果餐, 於是我同佢就相約一齊食餐飯見下面, 佢話想去鏞記食飯, 咁啱鏞記就係我公司附近, 於是就約佐尋日同佢去食lunch.


我地一共四人, 叫佐四個小菜四碗白飯, 小菜包括半邊燒鵝, 蝦子豆腐, 炒芥蘭同一個唔知咩野鱔. 味道我覺得無咩特別, 同普通酒家既差唔多啫. 碗白飯唔多OK添, 落少佐水, 好硬呀.


是次消費每人約$130, 又唔係好好食, 服務又一般, 呢餐lunch真係勁貴囉... 我朋友請客, 多謝晒啊~~


食飯果陣大家傾下香港同馬來西亞既物價, 佢話香港D樓好貴, 係香港三百幾萬只係買到一間唔夠一千呎既單位; 我朋友話如果換轉係馬來西亞, 可以買house, 連花園有三千幾呎囉... 鬼咩, 香港地少人多, 同埋香港D樓邊係攞黎住架? 攞黎炒架咋麻, 炒到貴晒...


佢地果度既物價好低, 係香港一個普通sales exe都有萬五蚊左右人工, 係馬來西亞既人工原來只係香港既一半, 所以佢地黎到香港覺得咩野都好貴.


我送佐盒老婆餅同鮑魚面比佢, 佢就送佐豬肉乾比我~~    

沒有留言: