2005年12月13日星期二

2005年12月9日(五)

今日我請佐AL, 因為今日係senpai碩士畢業既大日子, 所以我朝早出深水po接senpai放工, 然後一齊入中大. 因為聽日senpai個妹結婚既關係, 佢有好多大陸親戚今日都黎佐香港, 所以今日有好多人同senpai一齊影畢業相, 好熱鬧呀~

影完相之後senpai就返學校開會, 而我就要返番公司, 因為有好多蘇州C等我返去處理, 四點幾返到公司, 差唔多成七點半先走得... 激死人. 上個月已經爆佐OT架啦, 而家又要放假都要返公司, 好蝕啊~~

夜晚senpai黎接我放工, 然後一齊入屯門食飯, 夾埋佢地D親戚延開佐兩圍食飯, 好好味~
今日見識到NEC果部好薄好薄既電話, 好輕好薄, 好正呀~~~ 點解呢個世上會有D咁好既老細, 會請下屬去旅行, 送最新款電話, 結婚送大大禮既?? 我覺得呢D咁好既老細, 比要搵一個專一既男友更加更加難... senpai個細妹兩樣都搵到, 好厲害啊~~

沒有留言: